Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Blog og webshop med mit Billede, skræmmer det kunder væk ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder i et dilemma ! Jeg skal snart have en webshop og en blog og jeg kan bare ikke beslutte mig om det ville være klogt at sætte mit billede på "Kontakt" side. Det skal siges jeg er en mørk fyr, sort hår, sort øjne.

Hvordan ville danskere reagere på det ?

Personligt synes jeg det vilel være okay, men har nogle danskere venner som fraråder mig 

Fra Købenahvn
Tilmeldt 23. Apr 11
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jeg synes altid det er rart at få et ansigt på folk, og synes derfor det er en rigtig god idé at bruge et billede. 

Skulle der være nogen der blev skræmt væk af dit udseende, så skal du nok kun være glad for at være sluppet af med dem, da de nok ikke er interessant under alle omstændigheder.   

Danmarks fedeste Macbook sleeves og Covers.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Jan 10
Indlæg ialt: 317
Fra  Projektledelsen Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg siger som Anders - på med billedet. Det giver et troværdighedsstempel, at man kan se, hvem man handler med.

Tilmeldt 2. Feb 14
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

oki

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Hansen:

Jeg synes altid det er rart at få et ansigt på folk, og synes derfor det er en rigtig god idé at bruge et billede. 

Skulle der være nogen der blev skræmt væk af dit udseende, så skal du nok kun være glad for at være sluppet af med dem, da de nok ikke er interessant under alle omstændigheder.   

ENIG!!!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)