Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til nystartet affiliate side

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Fra  www.appletilbud.dk Skrevet kl. 07:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Nu har jeg haft et par dages pause fra skolen, og er på den måde blevet interesseret i affiliate. Det har resulteret i, at jeg har prøvet at lave en side som hedder www.appletilbud.dk. Jeg har brugt Woocommerce og smidt lidt produkter ind, fået Google+ på siden og andre småting. Nu er jeg nået til et punkt hvor jeg ikke selv er dygtig nok til at forsætte med at forbedre, men har brug for hjælp. Det vil gøre mig super glad, hvis en af jer affiliate eksperter vil komme med forslag til det næste der skal ske på siden? Der er sikkert helt basale ting som jeg endnu ikke har fanget. Hvis en er klar på at forklare det over Skype, ville det være endnu bedre.
Jeg vil ikke tilbyde betaling, men jeg er venlig og er meget taknemmelig overfor gode råd og dygtige mennesker. 

Emner jeg generelt ikke har styr på:

-SEO (og gode SEO tekster)
-Kodning i WP
-Affiliate tips og tricks
-Google Analytics
-Generel affiliate? 

 

Tak for hjælpen og god dag.

Kasper

Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper.

Hvis du gerne vil lære mere om affiliate, så kan jeg anbefale dig at læse Halfdan timms blog, der står rigtig mange gode indlæg:

http://halfdantimm.dk

Når det kommer til SEO vil jeg anbefale dig Jonathan Lindahls blog, hvor der også er rigtig mange gode indlæg:

http://www.jonathanlindahl.dk

Mangler du inspiration, kan du se på dem som deltager i affiliateDM - www.affiliatedm.dk 

Der er lidt til at starte på..

Mvh Tobias

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 08:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper,

Jeg tror ikke, at Apple er helt glade for, at du benytter deres varemærke i dit domænenavn. Jeg vil personligt være forsigtig med det, da du ellers risikerer, at din side bliver lukket ned efter kort tid. Fornyligt lukkede Apple en side der hed "Earpods".dk", da det er deres varemærke. 

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 12
Fra  www.appletilbud.dk Skrevet kl. 08:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret Martin. Jeg er klar over, at rejsen nok stopper inden så længe. Jeg har bare brugt domænet fordi jeg havde det i forvejen, også ville jeg øve mig. Jeg bliver forhåbentlig klogere således jeg kan starte en ny side når denne (måske) bliver lukket :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)