Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad tror i?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg har, startet en konkurrence på min hjemmeside(www.mobildiskotek-forza.dk), og da jeg skulle melde konkurrencen til alle mulige konkurrence sider, fik jeg lidt ideen om at lave sådan én side. Jeg ved godt der er mange - men der er lige præcis plads til en mere.

Altså en hjemmeside, hvor der er en masse links til diverse konkurrencer. De skal så både være delt i emner(musik, film, bøger osv) - En side der er lige til at gå til. Jeg har ikke lige tid til at forklare alle mine ideer vedr siden.
Men tror i, at man ved hjælp af google reklamer og bannere rundt omkring på siden, kan få det til at gå rundt?

Hvis i har ideer til hvad, en sådan side kunne indeholde eller andre ideer, hører jeg meget gerne.

Fra København
Tilmeldt 4. Sep 05
Indlæg ialt: 180
Fra  Ackers Skrevet kl. 00:56
Jeg tænkte fuldstændig på det samme, da jeg har gennemgået netop det samme som dig mht til tilmeldinger. Efter der gik lidt tid kom jeg i tanke om. Gør det du er bedst til - og man må sige det kan nok godt lade sig gøre at få en til side populær, men jeg vil vædde min gamle hat på det kræver en kæmpe kæmpe indsats og hvad vil man med den. MAn kan højt sandsynligt ikke udkonkurrere de allerede eksisterernede og mht til kapital tror jeg ikke det giver specielt godt. - bare mine tanker

Freelance webudvikler der leverer digitale løsninger via stærk webudvikling og grafisk flair.

Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 08:37
Jeg har brugt konkurrencer på nettet, til generering af kundeemner. Kunderne skulle udfylde nogle spørgsmål, og dernæst krydse af om de ville kontaktes. Det gav virkelig mange emner. Ca. 15%havde sat kryds i at de ville kontaktes. Jeg fik flere hundrede emner ind, dog var der også gode præmier på højkant.

Der er altid plads til en ny konkurrent-MEN, det er ikke altid hensigtmæssigt. Jeg tror ikke du vil få mærkbart flere emner, end de eksisterende sider, jo mindre du laver noget unikt.

Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 13:21
Altså kapital mener jeg ikke man behøver have det helt store af, og tror heller ikke at arbejdet med at gøre siden populær, vil være så stor en opgave.

Det er mere om man ville kunne tjene så meget på reklamer og bannere, at det er det værd - også i forhold til de timer man nu engang bliver nødt til at lægge i det.

Jeg ligger den lige på is indtil videre - kunne jo være man kunne finde på noget unikt, så man ikke lignede konkurrenterne.
Tilmeldt 22. Dec 05
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 13:37

Det er mere om man ville kunne tjene så meget på reklamer og bannere, at det er det værd - også i forhold til de timer man nu engang bliver nødt til at lægge i det.

- Det er altid en mulighed.

Jeg ligger den lige på is indtil videre - kunne jo være man kunne finde på noget unikt, så man ikke lignede konkurrenterne.

[/QUOTE]

- Det tror jeg mest på. Mange (læs . næsten alle) konkurrencesider på nettet ligner hinanden. Man kan oploade et spørgeskema, eller svarmulighed, og skrive hvad man kan vinde. Thats it--no more. Mon ikke der kunne laves noget mere end det?
Tilmeldt 15. Nov 05
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 14:51

Ok, men hvis jeg nu skulle se lyset og få nogle mere eller mindre unikke ideer, og beslutter at starte den. Hvordan synes i så jeg skal tjene på den?

Ved google, partner-ads(el.lign) eller selv finde samarbejdspartnere.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 13:41

Det er vel afgørende hvor stort markedet egentlig er for den slags side. Hvor mange mennesker går aktivt ind og opsøger konkurrencer? og hvor mange af dem kan du lokke til din side frem for konkurrenternes?

Det er nok ikke realistisk at du kaprer ret meget mere end 10-20% ar markedet inden for en kort periode, og hvis det stadigt ikke er ret mange personer, vil du lige meget hvad ikke tjene ret mange penge på det.

Du kunne overveje om der var en af de eksisterende sider du kunne opkøbe - om ikke andet vil du på reaktionen på sådan en forespørgsel nok kunne regne lidt ud om det er et marked som det er "sjovt" at være i.

Mvh Alex
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)