Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et system i Wordpress hvor man kan se statistik over antal ord publiceret?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal have et setup i Wordpress, hvor jeg på dato-niveau kan se følgende for hvert enkelt bruger:

• Hvor mange ord har brugeren publiceret?
  • Hvor mange artikler har brugeren publiceret?
Dvs at jeg f.eks. kan vælge fra d. 1/6/2013 til 1/7/2014, og få disse tal ud.. Enten som rene tal, eller i form af en graf.
Er der nogen som har en ide om hvordan dette gøres? :)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37

Du kan komme et stykke ad vejen med dette plugin: http://wordpress.org/plugins/wp-word-count/ 

Jeg kender ikke til et plugin, der kan alle de ting, du efterspørger; men det betyder jo ikke, at det ikke findes.

Ellers burde du kunne få en udvikler til at flikke noget sammen, der dynamisk kører via udtræk fra mysql-databasen. Alle data, du efterspørg, er til stede dér, men de skal filtreres på en eller anden facon.

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 09:02

Hej Kasper.

Det ser spændende ud det tool. Desværre lader det ikke til at den kan filtrere på dato! Arg! 

Nå, tak for buddet ellers :)

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:40

Nej, desværre. Men jeg vil tro, du kan få sql-haj til at lave et par queries på en time eller to. Men det kræver så, at du selv kører dem op mod databasen. Ved ikke, hvor lang tid, det vil tage at lave et webinterface.

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Lars,

Jeg kan godt bikse et plugin sammen til dig med den funktionalitet, hvis ikke du allerede har fundet et alternativ (?). Skal der vises tal for samtlige brugere inden for intervallet eller vil du udelukkende se på en bruger af gangen?

gratis Geeked

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)