Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilbud ønskes på mindre WooCommerce-opgave

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Højbjerg
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Work On - Smartphone- og konsolværksted Skrevet kl. 14:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg har i den sidste tid været i gang med at designe en webshop til min virksomhed, Work On, der beskæftiger sig med reparation af smartphones og spillekonsoller samt salg af reservedele til disse.

Jeg er imidlertid løbet ind i forhindringer med et betalt tema ('Peddlar') fra WooThemes, der bliver ved med at drille. Derfor har jeg nu besluttet at overlade opgaven til mere erfarne folk end jeg. Jeg håber, der er en WooCommerce ekspert herind, der er interesseret i at hjælpe, naturligvis imod betaling.

Det drejer sig ikke om mere end nogle timers arbejde så vidt jeg kan vurdere - det, jeg skal have lavet er mindre ting:

- Vis footeren og sidebar på produktsider og produktkategori-sider

- Flyt produktbeskrivelse ned under produktbilleder samt vis kun én tab ad gangen (lige nu vises reviews under produktbeskrivelse, jeg ønsker kun at én skal være synlig ad gangen med mulighed for at skifte via tabs)

- Centrér indkøbskurv-ikon i header samt giv mulighed for seperat tekstur i header (separat fra resten af baggrunden)

- Ret problem med variable produkter som ikke kan føjes til kurven

Der er også et par andre smårettelser, men dette skulle give en god idé om hvilken størrelse opgave der er tale om. Håber nogen kan hjælpe til en fornuftig pris.

Glæder mig til at høre fra eksperterne derude!

Fra Højbjerg
Tilmeldt 7. Jul 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Work On - Smartphone- og konsolværksted Skrevet kl. 14:42 | Låst

Siden, der er tale om, er for øvrigt workon.dk - det er måske meget relevant at få med :)

Fra København Ø
Tilmeldt 24. Oct 08
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 14:47 | Låst

Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp.

Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver.

Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge.

Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her

Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time.

De bedste hilsner
Dit Amino Team
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)