Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

<hjemmeside>

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej nu har jeg fået styr på tingene og har tænkt mig at købe "Expert" pakken hos surftown. Nogle der har styr på om det er godt og evt. kan henvise mig til andre udbyder som er bedre...

Tak på Forhånd

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:39

Hvis du vil op i de prisklasser vil jeg mene du er bedre stilllet med en pakke fra i123.dk til et projekt som det du vil igang med. Mange forummer og CM-systemer er ikke så glade for Safemode=on som det er tilfældet på surftown.

Du svarede aldrig på min mail angående tilbud?

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 15:49

Hej igen

har desværre ikke modtaget en mail, men jeg tjekker lige mail-boxen endnu engang senere for at være sikker

Men overordnet er det jeg vil oprette ret stort. Jeg ved ikke om det er alle der kan løse opgaven. Siden kommer til at blive et stort community. og hvor meget tager en programmør for det. Har hørt at det vil koste 100.000 og op efter....men ved ikke om det er sandt.

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 23:02

nogle der kan svare på ovenstående ?

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 20:45

Hvad skulle du have svar på? Om det vil koste over 100.000 at få opbygget sådan et site?

Hvilket community snakker vi om? altså er det på størrelse med arto.dk fx eller mere i nærheden af fx amino?

Tilmeldt 27. Sep 07
Skrevet kl. 23:09

Der er nok et community på størrelse med Arto cirka? hvor meget vil det koste? 

og nu når du nævner det, hvor meget koster sådan noget som amino?

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:42

emak:

Der er nok et community på størrelse med Arto cirka? hvor meget vil det koste? 

og nu når du nævner det, hvor meget koster sådan noget som amino?

Hvis det skal have lige så mange brugere som Arto og kunne nogenlunde det samme, så vil jeg skyde på at det kan laves for et par millioner.
Community Server i den version vi kører på Amino, koster 25.000 $ og så skal du have et par servere. Dertil kommer tilretninger som indtil videre, bare med rettelse af bugs, har kostet små 40.000 kr. Dertil skal du sikkert bruge lidt ekstra features, så jeg vil skyde på at du skal regne med 250.000 kr. inkl. licens til en start og så læg dertil løbende tilretninger oven i. Hvis du så får mange brugere, skal du selvfølgelig købe flere severe løbende.

Dbh Martin
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:45

Jeg glemte at skrive, at til Arto communitiet setup selvfølelgelig skal have et team af programmører som skal holde det vedlige. Da vi havde Jubii Chat, kunne vi køre det rent teknisk i Danmark med godt 10 mand på fuld tid og 18 mand da vi ekspanderede til udlandet. Oven i det skal du selvfølgelig regne med marketingfolk, sælgere, administration + det løse. Så mon ikke Arto også har et 8-10 mand setup, det vil jeg tro.

Dbh Martin

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)