Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er et dårligt sitemap værre end intet sitemap?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Det går ikke så godt med at holde mit xml sitemap opdateret. Kan jeg godt bare slette det? Eller betyder det noget for Google-ranking, sådan at jeg virkelig bør prioritere at holde det opdateret?

(Min side er kodet i hånden, så jeg kan ikke bruge et WordPress plugin e.l. til at holde det opdateret.)

Fra Aalborg Øst
Tilmeldt 15. Feb 12
Indlæg ialt: 213
Fra  Toftec Skrevet kl. 21:53

Hjemmeside, webshop, vedligeholdelse og support - Toftec sikrer en høj kvalitet på dine webopgaver.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 21:59

Hej Casper, tak for svar! Jeg lavede mit sitemap vha. det første link i sin tid og har også opdateret det et par gange siden da, men sidste gang var for halvandet år siden, og det er nok meget sigende for, hvor ofte jeg får det gjort. Embarrassed Et eller andet sted tænker jeg nok, at det ikke er så vigtigt - men nu prøver jeg at få afklaret, om jeg skal begynde at tage det seriøst, eller om jeg bare kan droppe det.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:18

Hvis du opdaterer din hjemmeside så sjældent, burde du måske have "nogen" til at gøre det for dig :-) det gælder både Sitemap osv. Hvis du udelukkende bruger din tid til det vigtige arbejde med kunder, så ville det måske være en god løsning at have en anden til at opdatere din hjemmeside. Det er jo også vigtigt i denne online æra.

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Varde
Tilmeldt 11. Jan 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 14:04
Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 14:27

Lyt til dette podcast, det vil nok gøre det nemmere for dig at beslutte hvad du skal gøre. Sitemap podcast

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)