Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til min webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Bramming
Tilmeldt 9. Jun 11
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.  jeg har investeret i en webshop af annoncør på Amino som jeg tydeligvis ikke har været heldig med da den overhovedet ikke giver ordre. Siden er www.shopskilte.dk og det er snart et år siden at omtalte leverandør gik i gang og jeg kan fremvise adskillige mail hvor der bliver lovet en masse men intet er kommet i hus. Jeg vil sige det således at jeg har fået leveret en bil hvor der ikke er monteret hjul. Jeg håber at der er nogen her der vil hjælpe mig med at komme med input til hvad der er galt med shoppen eller om det er her jeg skal opgive og lave siden dø.

Tilmeldt 18. Feb 11
Indlæg ialt: 11
Fra  Fisknu.dk & Outdoornu.dk Skrevet kl. 21:54

Jeg synes ikke din webshop ser dårlig ud. Der er selvfølgelig altid noget man kan forbedre, men der må være andre årsager til at den ikke giver salg, måske antal konkurrenter, dine priser eller manglende annoncering?

Bruger du AdWords? Hvordan er dine placeringer på Google? Hvor høj er din konverteringsrate?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:08

Du skal huske at priser skal være angivet med moms som standard, medmindre du kun sælger til andre virksomheder.

Jeg har lige været inde og bestille en cafetavle på 30x40 centimeter. Den røg i kurven og jeg kunne gå til kurven og gå videre med betalingen, men da jeg ikke skal købe tavlen og udelukkende var inde på hjemmesiden for at teste, vil jeg lade den være :-)

Jeg synes siden ser fin nok ud. Det er dog mærkeligt at man ikke får vist produkterne med det samme når man klikker ind på en kategori, som fx. cafetavler 30cmX40cm. Man kommer ind på en ganske tom side, hvor man så i venstre side ovenover den normale menu, skal vælge mellem 100 - 200 kroner eller 200 - 300 kroner??

Vis dog produkterne direkte til højre og spring det trin over. Folk er nok ligeglade med om det er priser mellem 100 - 300 kroner der bliver vist produkter fra. Jo færre klik des højere konvertering og bedre brugervenlighed.

Hvad skulle problemet med siden være?

Hvis ikke siden giver ordre, så er det ikke siden der er noget galt med, så er det markedsføringen af siden: SEO, Sociale Netværk, Link-building osv...

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:10

Jens Andersen:
Du skal huske at priser skal være angivet med moms som standard, medmindre du kun sælger til andre virksomheder.

Jeg så lige i dine betingelser at du henvender dig til virksomheder B2B, så er det vist ok :-) sorry

Mvh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)