Hej, Aminoer! For en sjælden stund har jeg fundet plads i kalenderen til at give jer et godt tilbud. Tilbuddet lyder således: I hele weekenden får du 50% rabat på bestillinger gennem HurtigTekst.dk. Gennem HurtigTekst.dk skriver jeg kvalitetstekster der sælger, samtidig med at jeg leverer dem indenfor kort tid. Prisen ligger normalt på 50 øre pr ord, hvor prisen i denne weekend kun er 25 øre pr ord (+moms). Leveringstiden for alle bestillinger i denne weekend er max 24 timer. Max 2000 ord pr bestilling (medmindre vi indgår en særaftale). Ideen med HurtigTekst.dk er at du hurtigt og nemt kan bestille en tekst og få den leveret inden 2 døgn (i dette tilfælde, 1 døgn). Prisen er meget attraktiv (specielt nu hvor der er tilbud), kontra den gode kvalitet jeg leverer. Jeg håber I tager godt i mod tilbuddet. Om ikke andet, så ønskes du en fantastisk weekend! Bestilling og informationer finder sted her: HurtigTekst.dk. // Casper Jensen. |
Jeg vil da gerne have min indsigelse i den her tråd og anbefale Casper :-) Han er meget hårdt arbejdende og går aldrig til køjs før opgaven er løst.