Hej Amino brugere, jeg håber på at kunne få kontakt til nogle proffesionelle web designere herinde, som vil være friske på at give mig en pris på udarbejdelse af en erotisk betalings hjemmeside, med alt: betalings system, mulighed for webcam, oploading af film og foto, osv. Den skal være som en fuld funtions dygtig proffesionel betalings hjemmeside, som i kender "sikkert" fra nettet. Jeg har fået et tilbud på udførelse af dette fra Danaweb, men synes der er n del huller i tilbuddet jeg ikke bryder mig om. Kontakt mig herinde eller på sexyfotomaria@live.dk bemærk jeg er seriøs omkring dette, hvis jeres henvendelser ikke er det svares der ikke. På forhånd tak. Maria. |
Tilbud på udførelse af Web site
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Tusind tak fordi du bruger Amino til at finde freelance hjælp. Det bliver alt for rodet, hvis vi bruger debatten til freelance opgaver. Derfor har vi lavet Amino Freelancer, som er en gratis service, du er velkommen til at bruge. Sæt din opgave i udbud og få bud fra mange freelancere, helt uforpligtende og gratis - Klik her Starter du et udbud nu, har du ret sikkert de første bud inden for 1 time. De bedste hilsner Dit Amino Team |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)