Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

PÅLIDELIG ALIBABA-leverandør af Caps og Huer søges ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Inden jeg kaster mig ud i at bestille Caps og Huer fra Kina vil jeg lige høre, om der ikke er en af jer, der i forvejen har gode erfaringer med en leverandør af disse varer?

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Pålidelig Alibaba, Historien om de 40 røvere kommer naturligt på nethinden. !

Du tror du handler direkte med en fabrik, fakta er du handler gennem flere mellemhandlere. 99% af tiden. Prisen bliver derfor alt alt for høj, du kan sikkert stadig tjene lidt penge, men hvorfor ikke bruge lidt tid til en mere direkte kontakt.

Et andet spøgelse på Alibaba, disse mellemhandlere viser fotos og sender prøver fra de gode kinesiske fabrikker, men når du har sendt 100% upfront, fristes de af muligheden for at bestille på en mere primitiv fabrik, eller det er faktisk en lille systue.. På den måde øger de deres advance og du bliver en meget skuffet mand.

Et andet spøgelse er at disse mellemhandlere ikke forstår kvaliteten af det produkt du ønsker, klart de handler kun. Derfor oplever nogen at rød er hvid, uden kineserne kan se noget problem i det. Bestiller du en bestemt lås i nakken, tager de ekstra for den, men du får den billige, ingen kan se et problem i det.. Kun dig.

Jeg kan købe en cap for 10 til 20 kr i butikken i Thailand, Cambodia eller Vietnam, hvilket vil sige at fabriks prisen i Kina er omkring 5-7 Kr.

Kan du finde den pris på Alibaba, har du direkte fabriks kontakt, men forvent at skulle bestille mere end 100 enheder.

Brug lidt tid på at finde din forhandler, her på siden er der folk i Kina. Kontakt dem, tag ikke en hurtig beslutning du bliver let skuffet.

Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Frank...! Pyha ja, det liner stort set alle de Alibaba-advarsler jeg har fået op. Jeg har forsøgt at finde direkte danske kontakter i Kina, men det er endnu ikke lykkedes mig. Du nævner folk her på siden der er i Kina..?

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mormaria.

Jeg har set indlaeg fra fx. Claus møller og  Anne Z, de ved uden tvivl hvad de taler om. Der er sikkert flere. 

Ellers kan du søge en person der besøger Yiwu market, verdens største engros marked

Måske var jeg lidt for hård ved prisen, en god kvalitets cap eller bernie etc, bør vel koste 13 - 20 Kr. 

Jeg handler ikke i Kina mere, så kan ikke hjaelpe dig.

Held og lykke.

Frank


Tilmeldt 18. Jul 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 02:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for hjælpen Frank...! Jeg vil forsøge at finde folk, der kan henvise til pålidelige og kvalificerede kontakter i Kina.

Venligste Hilsener

Maria 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)