Hej alle sammen Ønsker et godt tilbud på design af vores facebook side (Profil + Cover)? .... |
hvad er det til ... ?
hvad er det til ... ? |
Bryllups- og børnefotograf i nordjylland
Skriv din email - så sender jeg info : |
Hej Mikkel, har smidt en PM |
Frederik_styrer@hotmail.com |
Bryllups- og børnefotograf i nordjylland
Prøv at kig nærmere på Grosocial.com - er en free trial i 30 dage og så koster det omkring 100 kr. pr. måned og så kan du lave alt på din facebookside. Tabs, Iframe så din webshop/site optræder på din facebookside, fangates, coverbilleder og fede konkurrencer. Er video'er der beskriver alt, mega nemt. Og hvis du kun ønsker cover billeder, så vil jeg anbefale du smidder 5$ efter en person på fiverr, er jo i princippet bare en gang photoshop, intet programmering . Er en fin og meget billig måde at gøre det på . Held og lykke |
Jeg har brugt Pagemodo.com |
Prøv at tjek på youtube og skrive iframe facebook, der burde der være en masse guides, hvordan du får din webshop direkte på facebook. I grosocial kan man sagtens få sin webshop/website i en facebook tab/ iframe . Jeg er ikke ekspert, men var meget nemt i grosocial, men er vidst også en gratis mulighed, husker ikke lige hvad den hedder, men prøv at google free iframe eller noget i den dur . Håber du finder det du søger, mvh Jonas |