JOBHUNTING! Nogle som har forbindelser i Københavns Lufthavne A/S?? En som arbejder derinde, eller en som kender nogen som arbejder derinde, og som kan hjælpe mig?? Jeg stræber ekstremt efter et job i Københavns Lufthavn - OF ANY KIND! Jeg har en bachelorgrad fra CBS, og har haft mange diverse kurser, hvis i vil have noget fagligt.. Jeg kan til enhver tid sende mit CV.. JEG TJEKKER DISSE SIDER HVER EVIG ENESTE DAG! Også ledige stillinger! Så, hvis i kender andre hjemmesider, må i meget gerne råbe højt! PLEASE!! www.cph.dk/ledige stillinger lufthavnsvikaren.dk jobindex.dk/stepstone.dk/lign! |
Job i Københavns Lufthavne A/S
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Det har jeg også prøvet, men uden held! De har faktisk været ret irriterende! Vikarbureauer burde hjælpe en på vej, men.. ihhhh..! Anyways.. |
At efterlyse folk der vil dele et viaplayabonnement er altså ikke særligt begavet... |
Vil du ikke være venlig at forholde dig til denne debat - hvorfor indblander du andre ting??? Og hvorfor hidser du dig op på den måde anyway?? Arbejder du hos moment eller en anden vikarbureau siden du tager det til dig? Ingen grund til at tage det for personligt! Jeg kører ikke hetz imod alle vikarbureauer - jeg synes bare at nogle simpelthen ikke gør deres job ordentlige, da de ikke har været i stand til at hjælpe hverken mig eller mine bekendte! Sorry to say, men det er min meaning.. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)