Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Protein producent søges!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg sidder er igang med, at opstarte min egen virksomhed, hvor jeg skal sælge kosttilskud.

Kosttilskuddende skal netop være mine egne, og mangler derfor en producent, der kan lave de følgende ting:

BCAA
Kreatin
Protein
Amino

Er der nogen, der har erfaring omkring det område her mht. lovgivning og godkendelse af fødevarelsesstyrelsen og opbevaring af produkter?

Produkterne vil blive solgt via. en hjemmeside, der er oppe at køre inden længe

Meld gerne tilbage, da jeg står i denne nød situation og simpelthen ingen producent kan finde frem til, på google!

Mvh. Mads! 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12857
Skrevet kl. 13:33

Du burde nok sætte dig lidt mere ind i tingene inden du begynder på sådan et projekt.  Det giver altså ingen mening at skrive Protein eller Amino ???   hvad er det for et specifikt protein du søger.  Amino hvad ?  Kreatin som ester eller phosphat ?? 

Tilmeldt 26. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:59

Kreatin monohydrat

Ganske normalt protein pulver

Fra Egå
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  DisTech Skrevet kl. 18:14

Hej Mads

Ville råde dig til at passe meget på dette marked, med mindre du har noget exceptionelt du kan konkurrere på, da der er så store producenter på dette marked, som; Bodystore, Gymnordic og Bodylab!

Hvis jeg var dig, kunne jeg måske også finde på at udvide mit produktlager med pre-workout, beta alanin og CLA.

Mvh

Jonas

Tilmeldt 23. Dec 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 18:14

Hej,
Prøv at gå ind på www.alibaba.com. Det er en side hvor du kan købe alt. Jeg har selv en hjemmeside, og køber mine produkter her fra. Bare skriv tul de enkelte firmaer der inde og hør om de kan lave dit eget protein pulver.
Men ellers super fed ide. Skriv til mig hvis fu har brug for hjælp af opsætning af hjemmeside. (Her er min side abecks.com)

Fra Egå
Tilmeldt 9. Nov 12
Indlæg ialt: 9
Fra  DisTech Skrevet kl. 18:16

Proteinpulver - valle, kasein, soja, mm ? der finder mange forskellige typer af proteinpulver

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)