Sørger hjælp til min nye shop hos dandomain. Har været i kontakt med support, men der var ikke meget hjælp at hente til dette. Via shop skiftet er alle mine links blevet til nogle rigtig grimme sider, og jeg ville super gerne give dem en 301 direct. Har fået startet min FileZilla op og logget ind med mine Ftp oplysninger. Det eneste jeg kan finde som kunne hjælpe her er denne ASP-fil: err404.asp. Den har følgende stående, når den åbnes i Notesblok: <% Der er ikke nogen .htaccess fil, så går ud fra at det er i denne err404 fil at jeg skal skrive lidt kode for at redirecte alle mine gamle links / sider. Er der nogen som evt. har prøvet dette. Er super ked af, at skulle ignorere alle disse 404 fejl sider, da det er ret mange. Har søgt hele dagen efter løsninger, som er afprøvet, men ikke har hjulpet. Søger de rigtige linier som der skal plantes ind de rigtige steder, så jeg kan få omdirigeret mine mange sider med varer Mvh Englebasse |
man kan ikke bruge htaccess på en dandomain shop. her skal du bruge den metode som de faktisk også nævner i deres egne guides:
http://help.dandomain.dk/Webshop6/Nethelp/default.htm?turl=Documents%2F0.0_Forside.htm