Vi skal igång med et nyt project. Vi skal nemlig lave et forsikring agtig website. Lidt info omkring projectet, vi skal sælge løsninger til erherv, og har udtænkt 3 forskellige pakker man kan vælge imellem, der skal forgå månedelige betalinger, og det hele skal samles i et CRM eller ligende system, med kunden oplysninger, betalings statusser, noter omkring kunden mm. Integration: Kunde oplysnings felter Integration med E-conomic Automatisk rykker system. Status indakatorer, grøn, gul rød. Frontpage, med ansøgning skema, som samarbejder med CRM systemet. Telemarkedting integration med CRM systemet, for optimering af leads Gerne et lækkert dashbord, til nem oversigt med leads/revenue. Vi håber på at i samarbjde at finde et CRM som indeholder så meget af det vi skal bruge som muligt, og derefter tilpasse det efter vores behov. Glæder mig til at uddybe opgaven mere. og ser frem til et godt samarbejde. |
Hej Claus - lyder spændende !
jeg har ca. 20 års erfaring med blandt andet ERP, BI, CRM og revision/consulting - kunne godt tænke mig at "grille" Jeres opdrag - ring hvis det har Jeres interesse
mvh. Anders Højby 20204098