Jeg er en ung mand på 21år som spiller professionel fodbold og har spillet på diverse U-Landshold og jeg levet af det siden jeg var 18år. Jeg bruger min fritid ved siden af fodbold på et studie "internationalhandel og markedsføring". mange af jer tænker nok hvorfor jeg ikke koncentrer mig 100 % om fodbold fremfor at starte en virksomhed men det kan jeg svare meget præcist på: Jeg er typen som ikke kan lide at lave ingenting, og er der nået fodboldspillere gør efter træning er det ingenting. Jeg kan lide at aktiver min hjerne og det er min måde at motivere mig selv på, ved at opnå mål og delmål. Har du en sindssyg god ide som du mangler en partner til er jeg klar på det. jeg kan tilbyde: - meget bredt netværk, inde for fodboldverdenen har man skabt sig et enormt netværk som få mennesker i min alder har, og her i blandt en masse kendte mennesker som vil hjælpe med promovering af ideen. - jeg læser som sagt "internationalhandel og markedsføring" så det siger lidt sig selv hvad jeg kan tilbyde her. En af mine stærke sider er især markedsføring - som sagt spiller jeg professionel fodbold så kan ikke arbejde fra 8-16. men jeg er en slider, så vil arbejde rigtig meget. Er du nysgerrig om at høre nærmere, skriv endelig i en privat besked. |
Hvor i landet er du fra? Kunne være relevant for nogen at vide, hvis et samarbejde kræver fysisk/geografisk tilstedeværelse.