Hej vi er 3 venner som prøver at starte vores eget tøjmærke. Vi er fyldt med idéer, som vi brænder for at få ud. Lige nu da vi prøver at få det op at køre så ville vi satse på at kunne få produceret vores mærke på en mase t-shirts. Vi mangler bare en producent, som kan lave det billigt til os, nu da vi også har tænkt os at lave en står bestilling. Her kan i se vores logo/print som vi gerne vil have trykket på vores t-shirts. Egentligt er det meget enkelt, men vi søger det enkelte, da vi gerne vil have det lidt hipt, og lidt undergrund. Håber no |
Hej, fred8348
Jeg vil gerne gøre jer opmærksomme på at det er sjældent at nogen får succes med sit eget tøjmærke. Det er en svær konkurrence, og der er SÅ mange som prøver at nå langt indenfor tekstil, men må stoppe, fordi de enten ikke har økonomi til det, eller kan få promoveret sig godt nok. Dit indlæg er bare ét ud af x tusinde, som søger tekstilfabrikker mm.
Men selvfølgelig, hvem ved, måske har I hvad der skal til. I så fald, skal I have oprettet et CVR-nummer. Hvis I er under 18, skal I have en godkendelse af statsforvaltningen. Man kan søge om godkendelse på deres hjemmeside. Det kræver dog en grundig besvarelse af visse spørgsmål og underskrifter af jeres forældre. Der kan gå op til et halv år, før I får svar - det afhænger alt efter hvor god den er, og om I besvarer den grundigt nok. Hvis I er over 18, kan i kvit og frit oprette et CVR-nummer.
Stormtekstil producerer kvalitets-tekstil til en nogenlunde pris. I kan eventuelt læse mere om dem her: http://www.stormtextil.dk/forside.aspx
Som tidligere tøjmærke-ejer, kan jeg fortælle jer at jeg og en kammerat havde arbejdet på projektet i 1,5 år og fik nogenlunde succes, men det blev simpelthen for hårdt og tidskrævende, da vi begge studerede ved siden af. Vi var dog heldige at få solgt tøjmærket, til en fair pris. Jeg ønsker jer alt held og lykke med det.
Med venlig hilsen, Dennis Kastbjerg
Hangover Food Palace