Hej jeg søger personer som kan lave en datingside fra scratch til en god pris. Har allerede kontaktet diverse Webfirmaer, og de har givet mig en pris fra ca 30.000 kroner, og det er da for meget ! Jeg ved det kan gøres meget billigere.
Datingsiden behøver ikke at have alle mulige funktioner, er interesseret i en god basis hjemmeside, som senere kan udvikles. Prisen skal helst være under de tilbudte 30.000 kroner
Hej jeg søger personer som kan lave en datingside fra scratch til en god pris. Har allerede kontaktet diverse Webfirmaer, og de har givet mig en pris fra ca 30.000 kroner, og det er da for meget ! Jeg ved det kan gøres meget billigere.
Datingsiden behøver ikke at have alle mulige funktioner, er interesseret i en god basis hjemmeside, som senere kan udvikles. Prisen skal helst være under de tilbudte 30.000 kroner
Tak på forhånd
Hej,
Hvis du kan sende mig en mail over hvad siden præcist skal indeholde mht. funktioner etc, så kan jeg helt sikkert hjælpe. Jeg har lige lavet www.datingher.dk med en mobilside + en app med.
Projektet lyder spændende for mig, og jeg vil gerne snakke med dig om hvad det skal koste at lave... Som alle andre har jeg også brug for specifikationer, men har da selv haft et par idéer til en tilsvarende side, hvor det kun er "BASIC" uden for meget lir og hejs, som de fleste alligevel skræmmes væk af.