Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opret datingside til en god pris

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg søger personer som kan lave en datingside fra scratch til en god pris. 
Har allerede kontaktet diverse Webfirmaer, og de har givet mig en pris fra ca 30.000 kroner, og det er da for meget ! Jeg ved det kan gøres meget billigere.

Datingsiden behøver ikke at have alle mulige funktioner, er interesseret i en god basis hjemmeside, som senere kan udvikles. Prisen skal helst være under de tilbudte 30.000 kroner

Tak på forhånd

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:41

Sarah3135:

Hej jeg søger personer som kan lave en datingside fra scratch til en god pris. 
Har allerede kontaktet diverse Webfirmaer, og de har givet mig en pris fra ca 30.000 kroner, og det er da for meget ! Jeg ved det kan gøres meget billigere.

Datingsiden behøver ikke at have alle mulige funktioner, er interesseret i en god basis hjemmeside, som senere kan udvikles. Prisen skal helst være under de tilbudte 30.000 kroner

Tak på forhånd

Hej, 

Hvis du kan sende mig en mail over hvad siden præcist skal indeholde mht. funktioner etc, så kan jeg helt sikkert hjælpe. Jeg har lige lavet www.datingher.dk med en mobilside + en app med.

Mail: bler0037@hotmail.com

Mvh

Blerim

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:41

Kære Sarah,

Du får ingen bud, når du ikke har nogen videre specifikationer. Hvad om du bad om en pris på et hus - det skal bare være en god basis..

Prøv i stedet at se, om nogle færdiglavede scripts ikke passer bedre til dit behov:
http://www.skadate.com/  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:28
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Dec 13
Indlæg ialt: 14
Fra  ZenRockers Skrevet kl. 00:32

Prisen fra: Lyder forholdsvis billigt for en dating side. Men det er rigtig svært at vurdere når man ikke kender dine ønsker, funktionsliste m.m. Wink

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 16:57

Projektet lyder spændende for mig, og jeg vil gerne snakke med dig om hvad det skal koste at lave... Som alle andre har jeg også brug for specifikationer, men har da selv haft et par idéer til en tilsvarende side, hvor det kun er "BASIC" uden for meget lir og hejs, som de fleste alligevel skræmmes væk af.

post@pbtryk.dk / t. 4078 4088

/Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)