Dinero EU-Erhvervelser varer Rubrik A varer
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-01-2014 kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Hvordan får jeg dette sat rigtigt ind i dinero . Jeg har bestilt visitkort osv osv. hos vistaprint (Holland) jeg har bestilt varer for lad os sige 1000.- Ovenover står der moms 0,00.- Prisen er uden moms hvilket jeg kan forstå. Men hvordan sætter jeg det præcis og rigtigt ind i Dinero.
Tak på forhånd.
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
på konto 2200 - så lægger programmet 25% af prisen på din salgsmoms og samme på din købsmoms så du kan angive korrekt, det koster ikke moms da det sker på begge sider af momsen . læs MOMS VED IMPORT
VH John H
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
28-01-2014 kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Okay det vil sige, altså lige ud af landevejen,.
Det skal registreret via EU-Erhvervelser Rubrik A varer. da momsen er trukket hos begge parter? :) Tak for hjælpen og det hurtige svar
Svar
Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Okay det vil sige, altså lige ud af landevejen,.
Det skal registreret via EU-Erhvervelser Rubrik A varer. da momsen er trukket hos begge parter? :) Tak for hjælpen og det hurtige svar
Hej Anders.
Bare gør som John skriver - så sørger Dinero selv for at vise tal i de rigtige rubrikker :)
De bedste hilsner
Rasmus
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. May 14
Jeg har under et besøg i Østrig købt nogle varer. De inkluderer 20% moms. Hvordan skal de ind?
mvh. Petter
Svar
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
som varekøb uden moms du kan ikke trække udenlandsk moms fra - at få den refunderet via skat og østrig går nok heller ikke for varer (kunne gå for hotel o.l dog) men det kan jo prøves hvis det er meget
vh John H
Svar
Fra København
Tilmeldt 15. May 14
Mange tak for hurtigt svar!!!
Svar