Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konsulent firma

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 21. Jan 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg er en ung mand på 20, som går på HF kulturfagspakken..
Har gået og tænkt på at blive iværksætter og starte mit eget konsulent firma op inden for retorik og foredragsholdere  kunsten og de områder som jeg vil belyse er,
historie, religion, samfundsfag. og E.V.T. lederkurser. 

Jeg ville meget gerne have noget vejledning, og Din personlig holdning til det med at starte eget virksomhed baseret på udlæring af foredragsholdere.

Mvh Christian.

Fra Vanløse
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har du en plan for, hvordan du vil opnå solid kompetence inden for så bredt et spektre af discipliner?

Fra Haslev
Tilmeldt 21. Jan 14
Skrevet kl. 13:35

1.
lige nu har jeg kulturfags på B niveau, og regner med at jeg skal have det på A niveau.

2.
Samt holder jeg selv foredrag, det har jeg gjort det sidste års tid. så Jeg har erfaringer med at holde foredrag.
Derfra vil jeg opret et konsulent firma, og så kommer resten jo selv.

3.
Jeg tænker også på at tage et lederkursus, så jeg kan guide et par virksomheder igennem vanskelig tider.

Fra Vanløse
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian

Det er fedt, du har ambitioner. Det er en væsentlig forudsætning for at komme langt her i livet. Men det er vigtigere at arbejde hårdt - og måske have en realistisk indsigt i egne færdigheder.

Du er ung og kan sagtens have en stor konsulentkarriere foran dig. Men du skal nok arbejde hårdt lidt tid i endnu. Du kan fodre svin med arbejdsløse/underbetalte akademikere inden for kulturelle fag - så det er ret urealistisk, du kan ernære dig som konsulent inden for det felt, fordi du har taget nogle fag på gymnasielt niveau.

Er du kreativ i din fritid og er en form for kulturel iværksætter, er det selvfølgelig en anden sag? Prøv i øvrigt at checke kaospilot-uddannelsen ud: http://www.kaospilot.dk. Den kunne godt være noget for dig med de drømme, du har.

Fra Haslev
Tilmeldt 21. Jan 14
Skrevet kl. 06:44

Det har du fuldstændig ret i!
Og tak for dit ærlig svar.
Tjekker den lige ud...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)