Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé om nyt mad-koncept

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 13. Dec 12
Indlæg ialt: 18
Fra  Hangover Food Palace Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tusind tak for input. Er der flere som vil give deres mening til kende?

Med venlig hilsen, Dennis
Hangover Food Palace 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 12:56

Til at starte med at svare på dit første spørgsmål, så er det ikke det vilde omfang den ene ret har, og det er ikke noget der er super besværligt at lave, men det kommer i høj grad også an på jeres ambitioner. Hvis du skal lave alt fra bunden så koster det flere hænder, flere hænder er udgifter, og udgifter = højere udsalgspris. 

Der skal nok rigtig mange ting til førend du kan starte, har i erfaring indenfor branchen?

Personligt synes jeg retten bære præg af stilforvirring, det er dog nødvendigvis IKKE fordi det er en dårlig kombination, men ærligt så ville jeg nok ikke vælge en asiatisk rulle hvor der lige er et skud fransk sauce og bacon i, som det første (Når jeg ikke kender retten). Og nu vi har fat i saucen, har i tænkt jer at lave alt fra bunden, eller bruge halv fabrikata? 

Hvad vil prisen være for sådan en ret som vist på billedet?

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Apr 10
Indlæg ialt: 62
Fra  synack.fo Skrevet kl. 13:29

Konceptet er fint nok og jeg synes, at i skal klø på. Jeg tror også at du har fat i den rigtige ende, når du har fokus på at det ikke kun handler om at sælge mad, men en oplevelse for kunden.

Du lægger meget vægt på folk der kommer hjem fra byen, hvad så med de andre dage?

Jeg ville se på målgruppen og evt. vurdere dens købekraft, da det kan tænkes at mange af dem er studerende og dermed ikke har så mange penge, hvis du har åbent på en hverdag f.eks. Lav en undersøgelse, f.eks. ved at lave en test undersøgelse for at få indblik i hvad i skal spørge om, for sidenhen at lave en større undersøgelse med f.eks. survey monkey.

Jeg vil også anbefalle, at i tog ud i byen og observerede hvor mange mennesker der går forbi en interessant lokation, evt. gå forbi en fredagsbar på et universitet og få testet menuen.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)