Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ihærdig Chauffør og sælger søger en ihærdig iværksætter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

For at gå lige til sagen, man har det jo med at læse de første par linjer, for at se om det fanger ens opmærksomhed, så vil jeg prøve at gøre.

Mangler DU hjælp fra en ung mand med masser arrangement og grundighed til at hjælpe med alt fra chauffør, salg, leveringer, afhentninger eller noget helt andet, du vil tro min profil vil egne sig til, så sig til. 

Hvad kan jeg tilbyde? Mit faste arbejde er meget fleksibel og giver mig muligheden for at planlægge et grundigt samarbejde med dig/jer.
Jeg er uddannet instruktør/underviser og har haft det virke i godt 8år. Ud over det er jeg uddannet brandmand, arbejdet som flyttemand, nedriver, brolægger, lastbilchauffør. Jeg er selv i gang med et projekt og har indgået en kontrakt med en kommune, men på grund af forskellige grundlæggende ansøgninger og høringer, trækker dette ud, men har erfaringer med oprettelse af projekter, samarbejde med kommuner.
Jeg har en baggrund i en elitesport, hvor klubmiljø og samarbejde om udvikling, var en del af sporten. 
I min fritid er jeg en ihærdig sejler med masser af lyst og energi til at dele disse oplevelser med andre og derfor tager folk med på togter rundt i DK.

Kørekort B og C (personvogn og lastbil)
Kendskab til  

Alt i alt, en ung mand med lysten, styrken, vedholdenheden til at give en hjælpende hånd og måske udvikle sig igennem dette samarbejde.

Vh Nicolaj
Mail: nschroder@hotmail.com 

Fra København
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 15:43

Jeg glemte selvfølgelig at skrive. Jeg befinder mig for det meste i det sydjylland området Kolding-Esbjerg. Men køre i store dele af landet..

Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  WidePathCamper Skrevet kl. 10:51