Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ihærdig Chauffør og sælger søger en ihærdig iværksætter

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

For at gå lige til sagen, man har det jo med at læse de første par linjer, for at se om det fanger ens opmærksomhed, så vil jeg prøve at gøre.

Mangler DU hjælp fra en ung mand med masser arrangement og grundighed til at hjælpe med alt fra chauffør, salg, leveringer, afhentninger eller noget helt andet, du vil tro min profil vil egne sig til, så sig til. 

Hvad kan jeg tilbyde? Mit faste arbejde er meget fleksibel og giver mig muligheden for at planlægge et grundigt samarbejde med dig/jer.
Jeg er uddannet instruktør/underviser og har haft det virke i godt 8år. Ud over det er jeg uddannet brandmand, arbejdet som flyttemand, nedriver, brolægger, lastbilchauffør. Jeg er selv i gang med et projekt og har indgået en kontrakt med en kommune, men på grund af forskellige grundlæggende ansøgninger og høringer, trækker dette ud, men har erfaringer med oprettelse af projekter, samarbejde med kommuner.
Jeg har en baggrund i en elitesport, hvor klubmiljø og samarbejde om udvikling, var en del af sporten. 
I min fritid er jeg en ihærdig sejler med masser af lyst og energi til at dele disse oplevelser med andre og derfor tager folk med på togter rundt i DK.

Kørekort B og C (personvogn og lastbil)
Kendskab til  

Alt i alt, en ung mand med lysten, styrken, vedholdenheden til at give en hjælpende hånd og måske udvikle sig igennem dette samarbejde.

Vh Nicolaj
Mail: nschroder@hotmail.com 

Fra København
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 15:43

Jeg glemte selvfølgelig at skrive. Jeg befinder mig for det meste i det sydjylland området Kolding-Esbjerg. Men køre i store dele af landet..

Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  WidePathCamper Skrevet kl. 10:51

Hvad sælger erfaring kan du byde ind med??:) Arbejder nemlig ud fra sønderborg så er ikke så langt væk:)

Fra København
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 11:15

Det består nemlig "kun" af erfaringer og ikke uddannelser.

Har haft et autoværksted, hvor jeg opkøbte biler fra konkursbo, nysynet dem og solgte dem. Købt lidt små lager fra konkurs forretninger og efterfølgende solgt dem. Ellers har det været småting som lidt elektronik til hjemmet igennem annoncer. 
I forsvaret har vi noget der hedder LDS (Laser Duel System), har/havde et UTROLIG dårlig ry, men tog kampen op, blev faglærer/sagsbehandler på systemet, lavede en håndbog og efterfølgende solgte det til de forskellige enheder og deres uddannelses ansvarlige. 

Min måde at sælge på er at være 110% ærlig og opfølgende på eventuelt problemer. Når man har med brugte biler, bliver folk som regel skræmt som udgangspunkt, da man aldrig ved hvad man får, så igennem mine gode evner som mekaniker, lave priser, samt min hudløs ærlighed, har jeg haft let ved salg. (for det meste special biler)

Men skal heller ikke ligge skjul på, at jeg kan ikke sælge noget, hvis jeg ikke tror på det. Skal selv synes det er en god ide eller varer.. Men tror jeg til gengæld på varen, så opsøger jeg ALT den viden der skal til, for at eventuel køber kan føle sig tryg.

Tilmeldt 31. Mar 11
Fra  WidePathCamper Skrevet kl. 12:35

Det er også den eneste måde at sælge på efter min mening..

Vil lige have dig i baghovedet til mit project:)

Fra København
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 12:51

Dejligt

Jamen du kunne jo sende lidt info på det du vil sælge og eventuel en udgangs plan, så kunne jeg jo også melde tilbage på om det er noget jeg har evnerne til at kunne sælge. Er jo ikke sikkert..

Fra København
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 16:01

Har endnu ikke ført noget konkret med sig. 

Så er åben og ivrig for at indgå et samarbejde.. :)

Tilmeldt 31. Mar 11
Fra  WidePathCamper Skrevet kl. 18:00

Det er større camping udstyr som skal sælges, men det er ikke lige de første par måneder at salget kan gå igang..:)

Fra København
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:27

Jamen forståeligt.. 

Fra København
Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 15:16

Så har jeg været rundt til nogle udvalgte virksomheder i mit "lokal" område og startet en behovsanalyse. Glæder mig at få dem retur og se om der eventuelt er behov eller om det er en dead-end. :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)