Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Transport fra Kina

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12910
Skrevet kl. 19:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da godt nok nogle vilde priser du oplyser.

Fra Skive
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 189
Fra  Eveningstar Skrevet kl. 19:29

UPS det er jo 50 kr pr kg hihihihihi

Fra Odense M
Tilmeldt 12. Feb 13
Indlæg ialt: 31
Fra  PHAM Logistics ApS Skrevet kl. 14:53

Pythonrap:

Hej Ravn

Ja, det er fxxxxxx utroligt. Har lige Tracket igen. Kl. 22.45 lokal (på et lokalt kontor). Men stadig til levering her 040214.

De øvrige (UPS, TNT mv) kender ikke til nye regler.???? Så jeg har fremsendt en klage til kundeservice, hvis de har en sådan?.

Jeg betaler da ikke 12000 for lynfragt og så sender de det på kamelryg.

Vi må jo ikke nævne navne: Men starter med F og så er nogle bogstaver blå og de sidste orange.

Johnny

Med det firma du hentyder til, lyder det som om de sender det via deres luftfragt produkt og ikke deres kurer.
Der er back-log (overbooket fly) ud af Kina / HK, og det kommer til at fortsætte pga deres nytårs ferie.

Jeg vil foreslå du ringer til deres danske kundeservice og får bekræftet om de sender med kurer eller via luftfragt, det kan de se ud fra dit tracking nummer.
Hvis det er almen luftfragt, kan de undersøge om varerne er udfortoldet og om du kan få varerne udleveret til en anden speditør eller afsender. Hvis de er udfortoldet skal de indfortoldes igen og det kan tage sin tid...
Hvis de gerne vil udlevere varerne til dig, så som flere herinde har nævnt kan du for samme pris få det fragtet med kurer.

Hvis det er kurer den er booket med, så er der noget helt galt fordi kurer er på deres egne fly.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)