Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skal jeg momsregistreres?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 09
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Min indkomst for affiliate marketing var væsentligt over 50.000 for hele sidst år og det er fortsat i år i positive takter. Jeg havde ikke drømt om succesen men SEO er åbenbart nemmere end som så :-) Det har været en sideting da jeg har alm. job også.

Indkomsten er kommet bag på mig må jeg sige og jeg skal jo afregne skat. Men hvordan er reglerne? Jeg har jo allerede tjent langt over de 50.000,- for 2013. Kan jeg oprette en virksomhed med tilbagevirkende kraft eller hvad gør jeg?

Jeg udskriver ikke selv fakturaer, min indkomst er kun baseret affiliate payouts uden moms.

Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 17:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Og som update vil jeg anbefale Amino at indskrænke de lidt for mange interne "moneyanchor" links i mit indlæg der autogenereres. Der kan en dag vente en Penguin penalty....

Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 128
Fra  www.dingodeven.dk og www.batterilyset.dk(administrator) Skrevet kl. 17:40

Jeg vil da vildt gerne høre opskriften til at tjene så meget på affiliate

Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 22:38

Jeg vil ikke gå offtopic, men kan kort sige:

1. Vælg en branche hvor der rent faktisk er penge at hente, nok til at den dag du får et gennembrug med rankings, så er der også betaling til at du synes det er sjovt og ikke bare nok til at dække udgifter til hjemmesiden. Spild ikke tiden på at tjene 200,- om dagen.

2. Lav flere sider hvis du kan, så kan du prøve forskellige metoder til at ranke på.

3. Læs forums som www.blackhatworld.com der er læssevis af info. Både mht. SEO og affiliate.

Tilmeldt 3. Feb 09
Skrevet kl. 15:37

Ingen der kan svare?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46698
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:49

nok ikke ud fra dine få oplysninger - du må gå til en revisor og han skal vide hvilke affiliate (lande osv) men ja meget kunne pege på du MÅSKE skulle ha været momsregistreret men jeg synes ikke det lyder oplagt med at stifte med tilbage dato ud fra moms år 2013 og in affiliate indtægt, så når du har tjent så pænt så gå til en registreret/godkendt revisor og få afklaret dit spørgsmål som givet vil kunne kræve langt flere oplysninger om de konkret affiliate

Udgangspunkt er krav om registrering på FORVENTNING om 50 t på 12 mdr i træk og risiko for moms og bod for den del man ikke lod sig registrere for som i http://johnhannover.blogspot.dk/2013/01/hvornar-skal-jeg-momsregistrere-mig.html men affiliate vover jeg ikke svar på ud fra det du beskriver - 

Så dyrt er det heller ikke at høre en revisor, få evt 3 gratis bud på www.agera.dk

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)