Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

For meget tekst til Webshop - Hjælp til alternativ

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er på nuværende tidspunkt igang med at få leveret tekster til min webshop. Jeg vil gerne have at dem som har behov for det, læser dem, imens dem som ved hvad de søger, let og elegant kan springe forbi det. 

De tekster jeg får leveret forbedrer min SEO, men for at de kan være optimale er de ofte 300-400 ord. Her er et eksempel på en tekst: http://www.karat24.dk/smykker/troldekugler 

Jeg er bange for at personer kan falde fra, fordi de ikke kan se produkterne lige da de rammer landingssiden, da der er så meget tekst. På den anden side tror jeg også at den detaljerede beskrivelse vil komme mig til gode blandt andre kunder.

Det eneste alternativ jeg kan komme på, er at jeg lader det første afsnit stå, og derunder en "Læs mere om Troldekugler her" knap, da der så er mulighed for at beholde begge "typer" af kunder, men vil dette ikke "ødelægge SEO'en" i min tekst, da det første afsnit kommer til at stå der 2 gange, (På kategori-siden og info om troldekugler-siden) og vil Google så ikke finde min info side fremfor kategori-siden?

Er der nogen som har en anden løsning på mit problem, eller brugbare svar?

På forhånd tak!

Mvh. Casper

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 14:19

Du kan lave en læs mere med jQuery som så folder teksten ud.

Du kan se eksempel i brug her: http://www.trendhim.dk/halskaeder-til-maend.html

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 16:25

Kom teksten ned under dine produkter og behold en kort paragraf over. Derudover kan du så bruge Simon's forslag med en 'accordion' som kan foldes ud. Det er en simpel javascript/jquery løsning der er brugt en hel masse steder.

Men til at begynde med, så kom det meste af teksten ned i bunden.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)