Altså, der skal på samme domæne være en engelsk og en dansk version af siden. Når man er på det ene sprog, skal der være et link til den anden sprogside, og her skal menu etc. så være på dét sprog. Lige ud af landevejen
Men!? Hvordan gøres dette i WordPress? Kan det gøres med et specielt plugin? Eller skal man have et decideret '2-sproges-WP-tema' (hvis noget sådan findes?)?
Tak for svaret. Jeg har tjekket plugin'et og det er vist ikke det, jeg er ude efter.
Jeg skal have i princippet to sider på samme domæne. En engelsk og en dansk. Der bliver ikke nødvendigvis præcis det samme indhold på siderne.
Altså: En engelsk side, hvorpå der er et link/flag til at navigere til den danske udgave af siden og omvendt. Jeg er IKKE ude efter en oversættelses.funktion.
Hej Rentebassen. Det virker også som en 'oversættelses-løsning'. Det er ikke det, jeg er ude efter. Jeg vil have to sider, som ikke nødvendigvis har samme indhold. Een på dansk og een på engelsk.
Jeg skal have i princippet to sider på samme domæne. En engelsk og en dansk.
Hej.
Så vil jeg forslå at du oprette din sider på denne måde: mitdomæne.dk installeret WP på dansk,
og oprette en subdomæne som så hedder engelsk.mitdomæne.dk installeret WP på engelsk, så har du themet oversat til engelsk,
og indsætter dine tekster som du skriver på engelsk. Så linker du bare fra den side til den anden, med indsæt af flag eller knap.
Mvh. Niels
Webdesign
Why?
Hvis du føler til hold tilbage pga. det engelske sprog, skal du vide at jeg FORSTÅR ALT DANSK. Jeg har blot valgt at skrive på mit modersmål, for at udtrykke mig bedst. Jeg glæder mig til at høre fra dig :)