Er det nu rigtigt. Jeg er sikker på, at du finder den rigtige løsning. |
Dnavlaen:Ja Disques er indekserbare, men de kræver stadig 2 ekstra klik for forbrugeren, før man er logget ind.
Jeg synes du skal vælge dit eget system, simpelthen fordi du har kontrol over det som der står på din side.
Når det er sagt, så er der jo det med at folk skal lave en bruger osv for at begynde at skrive, men har du overvejet at en gæstebruger til alle brugere?
Tilbage i start 2000 hvor det var utrolig populært at have kommentar formulare på alle sider, tagwalls osv. Der lavede jeg selv og mange andre en sådan en gæstebruger til dem som skriver, jeg brugte ofte IP adressen til at lave et unikt ID for den IP Eksempel: IP: 127.0.0.1 kunne eksempelvis blive til: User1271 (bare for at kalde den noget), men måske kan du finde på en løsning i samme stil , og give folk en cookie når de har skrevet, med den cookie kan du så tilbyde folk at oprette en bruger (efter de har skrevet noget) , hvor de så "overtager" deres egne kommentare som er lavet med det ID. Det kunne måske være en løsning på flere klik problemet.
Det er selvfølgelig stor risiko for spam, så derfor er det ikke sikkert det er en løsning for dig.
Bare lige en ide herfra, som måske / måske ikke kan bruges til noget.