Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til Hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle sammen

jeg vil gerne spøger om der er nogen der, kan fortælle mig om hvordan man laver en Hjemmeside og en blog

jeg har prøvet i et stykke tid, men det er ikke godt så godt.

på forhånd tak :D

mvh

Marco

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 18:15

Nu skriver du ikke om du har webhotel eller hvilken type side det drejer sig om, men det nemmeste er at lave en WordPress hjemmeside.

Det kunne f.eks. være hos UnoEuro ved at bruge deres 1-klik-installation af WordPress. Efterfølge kan du så installere plugin'et WordPress SEO by Yoast og et godt tema. Lidt optimering af dine permalinks på bloggen og så har du et super udgangspunkt for at lave lige præcis den hjemmeside du ønsker :-)

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Fra København N
Tilmeldt 25. Jan 14
Indlæg ialt: 34
Fra  DesignStudio.dk Skrevet kl. 18:18

Hej Marco,

Hvis du ikke har mod på og tid til at læse dig til det, så kan vi hjælpe dig igang for 500,- ex moms.

Så er du godt kørende - eneste du skal gøre, er at komme med domæne og indhold :)

Skriv hvis det har interesse --> kontakt@designstudio.dk

Mvh.

Katrine,

DesignStudio.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 18:29

Hej Marco,

Da du ikke rigtig skriver hvad du skal bruge det til, eller hvilke problemer du har haft så kan jeg ikke give dig meget bedre råd end at kikke nærmere på fx WordPress som Switch foreslår.

Google er din ven, og hvis du har mistet modet til at lave det selv, så ved jeg at der er flere herinde der gerne vil hjælpe dig der hvor du har brug for det, til gengæld for et lille honorar.

Jeg vil derfor foreslå at du konkretiserer hvad du har brug for, hvad dine problemer er, og hvad dit mål er. Erfaringsniveauet her på Amino er uendeligt højt. Folk giver altid gerne gode råd, men vil gerne se at man arbejder lidt for selv at finde ud af tingene hvis man ikke har tænkt sig at betale for dem :)

God vind herfra med dit projekt.

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29

Hej Marco 

Jeg kan helt sikkert hjælpe dig, og jeg vil kunne levere en færdig hjemmeside til dig. Det lyder ikke til, at du skal have en vildt avanceret, og et bud på hjemmesiden vil være 1500 ex. moms. 

Se mere på http://nikweb.dk 

Hvis du selv vil klare det, så tag et kig på div. tutorials på nettet

Mvh Niklas

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 20:43

marcom1:

jeg vil gerne spøger om der er nogen der, kan fortælle mig om hvordan man laver en Hjemmeside og en blog

jeg har prøvet i et stykke tid, men det er ikke godt så godt.

Hvad har du problemer med? Det letteste er, hvis du bruger Wordpress, men selvfølgelig er det stadigvæk noget, som du skal sætte dig ind i. Ellers brug nogle af de tilbud, som folk skriver til dig her. Du kan også tjekke denne guide ud til, hvordan du laver en simpel Wordpress hjemmeside.

Men ellers skriv lidt mere. Er det en bestemt type hjemmeside, du leder efter. Hvad skal den kunne? Hvad kunne du ikke finde ud af. Når du giver mere information, er det også lettere at hjælpe dig det rigtige sted hen.

Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:11

jeg har faktisk, medets haft problemer med at finde et godt sted at have den. jeg vil meste brugen den til annoncer ..

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)