Jeg skal bruge lidt hjælp til at finde en adresse og også gerne en e-mail adresse på en kendt person i Los Angeles.
Jeg kan desværre ikke skrive i denne tråd, hvem det er, for jeg har nogen som følger mig (konkurrent) og de skulle jo nødig komme først
En af hendes agenter (altså hende fra Los Angeles som jeg skal bruge kontakt info på) kontaktet mig på mail sidste år, men fik stjålet min computer lige efter og mistet alt info på dem
Og det er så at jeg vil høre en af Jer kvikke Aminoer der ude om I måske kan hjælpe mig ?? ( kan I se jeg ligger på knæ)
Og husk at få flyttet dine mails til skyen... eks. via en Gmail konto kombineret med dit domæne... så burde det ikke ske igen hvis noget bliver stjålet.
Og husk at få flyttet dine mails til skyen... eks. via en Gmail konto kombineret med dit domæne... så burde det ikke ske igen hvis noget bliver stjålet.
Hej MOAA.
1000 tak for hjælpen, det prøver jeg at kigge på.
Hvad mener du med, Og husk at få flyttet dine mails til skyen... eks. via en Gmail konto kombineret med dit domæne... så burde det ikke ske igen hvis noget bliver stjålet.
At du opretter din mailkonto via eks. Googles services. Der kan du flytte dit domæne med over, således du kan logge på fra gmail.com... dvs. dit login kan være info@ditdomænenavn.dk. Så har du alle mails, filer og kontaktpersoner tilgængeligt fra en hvilken somhelst computer. Uanset om en af dem bliver stjålet/tabt.