For snart et halvt år siden tog jeg mig selv i at besøge en cirkel af 4 hjemmesider 10 gange inden for 1 time. Her snakkes om ren kedsomhed. Der besluttede jeg mig for at finde noget bedre at tage mig til. der måtte være et eller andet der var en bedre måde at bruge tiden på.
Her fandt jeg frem til siden jeg linker til nedenunder og i første omgang synes jeg det var noget være ævl - rent ud sagt. Men senere tænkte jeg hvad fanden, jeg forberedte en række excel ark og gjorde regnskab over de forskellige tilbud + en opgørelse over brugte timer.
Det handler om at modtage en række tilbud som giver anledning til en større gave, samtidig med at tilbudende også ofte giver en gave eller lignende. Når man har gennemført et tilbud som et kuponhæfte, skal man blot afmelde sig igen. Ideen er så at denne gave sælges sammen med det salgsbare fra kupontibudende. Eller hvis man mangler en ipod touch, nano, en xbox eller playstation kan man selv beholde det.
timelønnen er ikke 180 kr. men til gengæld vil skattefar ikke have nogen bid. Og det er alt andet lige bedre end min kedelige cirkel af hjemmesider.
Husk lige at bemærke at man også ofte skal købe noget ved de annoncer man klikker på før man får point.
Vælger man de annoncer hvor man ikke skal have penge op af lommen giver de som regel kun ganske få point.
Jeg har hørt om mange der har forsøgt sig med lotsmorefree, pointshop og hvad de ellers hedder men jeg har aldrig hørt om nogen der rent faktisk har fået en af deres større præmier.
jeg har slettet din referencekode, for du var vel ikke ude på at tjene på dit gode råd ?
Hurra... håber det er standarden fremover på Amino, at diverse underlige affiliatelinks slettes eller gøres værdiløse. Forhåbentlig kan det være med til at folk ikke bare opretter sig, smider et enkelt "godt råd" og så smutter videre til næste forum...
btw., jeg trykker ikke særligt meget på hverken EB, Amino eller euroinvester. Jeg klikker/surfer nogle gange ind på Amino. Jeg klikker aldrig ind på EB, der står sjældent noget interessant...
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg læste lige denne tråd, og tænke jeg ville komme med lidt feedback da det er mit firma der står bag PointShop.dk
Martin Tygsen:
Jeg har hørt om mange der har forsøgt sig med lotsmorefree, pointshop og hvad de ellers hedder men jeg har aldrig hørt om nogen der rent faktisk har fået en af deres større præmier.
På nuværende tidspunkt sender vi 50-150 ordre afsted om dagen (naturligvis er mange "små ordre" men vi har også flere store ting imellem), så for vores vedkommende kan jeg oplyse om at folk får noget ud af det. Samtidig har vi også fokuseret meget på tilbud som ikke er købsbetingede. Testimonials kan læse på http://www.pointshop.dk/testimonials.asp
Hvis du modtager en gave på en værdi over 500 kr., skal du mig bekendt selvangive denne, og beskattes af hele beløbet som du ville blive beskattet af løn.
Det er selvfølgelig de færreste der selvangiver sådanne gaver, og sandsynligheden for at blive nappet er forsvindende lille - specielt hvis du modtager gaven fra udlandet.