Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på en teaser/spiseseddel/folder.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 24. Jan 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er sælger/mødebooker og jeg har ingen respons fået på den pdf jeg sender ud efter en telefonsamtale.

Hvad siger i?

Side 1:

Side 2: 

Side 3:

Side 4:

På forhånd tak!

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 15:48

Første indtryk er at der er sindsygt meget tekst :)

Du nævner selv i brochuren " billeder siger mere end 1000 ord" - måske er der for meget tekst - lidt som om i gerne vil have alt med.

Tilmeldt 12. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:59

Hej Daniel Thrane Melgaard 

Jeg syntes det er en rigtigt god "folder"

Men tror at man i lige præcis jeres branche skal smide mens jernet glødende varmt.

Med det mener jeg at den potentielle kunde først skal modtage denne folder/information efter et møde hvor i har forklaret om jeres produkt og ydelser.

Uden at have nær studeret hele folderen, så virker det udmeldebart ikke som om i differentierer jer fra konkurrenterne. 

Så salget vil efter min overbevisning afhænge af jeres personlighed om hvor vidt kunden kan lide jer og tror på hvad i siger og skriver  

Vh.
Stefan Nielsen 

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jan 14
Skrevet kl. 16:05

Hej Jesper.

Du har faktisk en rigtig god pointe :)

Som Jesper siger, ser er den måske mere aktuel efter et møde og jeg burde nok lave en kortere mere punktforms baseret 'folder' i tråd med den jeg har lavet.

Tak for den hurtige respons. 

Vh. Daniel  

Fra Vanløse
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 16:11

Jeg kan godt lide jeres grafiske univers. Det er harmonisk og farvevalget er godt. Tegningerne er også fine nok i udtrykket, men efter at have set på dem i 15 sekunder, forstår jeg stadig ikke, hvorfor manden skal have et æble i hovedet. Og det er ikke sikkert, at dine potentielle kunder er lige så tålmodige som jeg.

Men det største problem er teksten, som er for lang. Alt for lang og fyldt med stavefejl. Og værst af alt: I forbryder jer mod side 1 i tekstforfatterens grønspættebog: Don't tell it, show it.

Desuden så jeg gerne, at materialet gav mig mere grund til at handle og var mere interagerende med jeres hjemmeside, sociale medier etc. Materialet fremstår meget analogt - og det er selvsagt ikke så heldigt.

Nu er jeg lidt provokerende: Men hvis I hverken stave eller skrive levende, skarpt og anskueligt, hvordan kan I så sælge jer selv som kommunikatører? 

Til gengæld fornemmer jeg egentlig, at I er stærke på selve den strategisk management af sociale medier. 

Fra Århus
Tilmeldt 24. Jan 14
Skrevet kl. 16:21

Hej Rasmus

Provokerende eller ej, rammer du hovedet på sømmet. Teksten og mængden skal revurderes.

Tak for din hurtige respons

vh. Daniel

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 17:18

Rasmus Løppenthin:
men efter at have set på dem i 15 sekunder, forstår jeg stadig ikke, hvorfor manden skal have et æble i hovedet

Tja, det skal vel på en eller anden måde illustrere Newton der (angiveligt) opdagede tyngdeloven, da han lå under et træ og fik et æble i hovedet...

Men må tilslutte mig de andre, for meget tekst og underlige tegn. Du tabte mig ca. på halvvejen... :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 09:59

Enig med Rasmus og de andre. Man tabes alt for hurtigt.

Efter at have læst kommentarerne kikkede jeg på folderen igen, og blev overrasket over at der kun var 4 sider.

Med den speed der er på virksomheder idag, skal man kunne fange deres opmærksomhed på ekstremt kort tid. Skær ind til benet og forklar i stedet i folderen hvilke områder I er skarpe til, og hvilken forskel det kan gøre for det virksomheder (gerne tilrettet lidt til det arbejdsområde som den virksomhed I giver folderen til har).

I kan også forsøge at lave et lille forarbejde. Hvis I ved at I skal ind og have et møde med en virksomhed, så se dem lidt efter i sømmene inden mødet. Det vil give Jer mulighed for at kunne komme med konkrete eksempler på hvad I kan gøre for dem, allerede inden de har nået at overveje om de overhovedet har brug for det I kan.

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)