Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på Signifly.com

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror helt klart at jeg kunne ønske mig at blive inspireret allerede når jeg lander på jeres side! dvs frem med referencerne! Jeg får totalt lyst til at kontakte Jer for at få jer til at lave jeres magi på min virksomhed, men første gang jeg var inde på jeres side kom jeg aldrig så langt.

På forsiden tænkte jeg.. hmm nå... var dét det?

Jeg er sikker på I bedst ved hvordan I vil gøre det, men eksempler og billeder er vigtige.. ikke tekst (og hvis der skal være tekst så er less = more). Inspirér jeres besøgende og lav nogle CTA der får folk til at kikke nærmere på jeres cases.. så er de helt klart hooked! 

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lau

Jeg tror at jeg forstår hvad du mener. Vi kigger på mulighederne, men jeg synes også at der er en pointe i at forsiden primært handler om os (vi påtænker f.eks. at få produceret os en ny præsentationsfilm), mens cases ligger under... Cases. På vores gamle side havde vi nogle teasers, og det fungerede også glimrende, så måske er det noget vi skal prøve igen. Måske et element i stil med "3 nyeste cases" på samme format som de har i case-oversigten og så en "se flere" CTA..

Vi har helt sikkert en holdning til det hele, men man stirrer sig jo hurtigt blind, så det er super fedt at få input. Den får vi jo normalt fra vores kunder, som giver vigtig sparring, men lige her er vi både kunde og leverandør på én gang, og så er det kanon med noget feedback udefra. :-)

Hvis vi skal kigge på dit site, kan du altid droppe mig en mail på mv@signifly.com, så finder vi ud af noget :-) Hvilket shop-system kører I på?

/Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 14
Indlæg ialt: 44
Fra  LA-KRIS Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Michael,

Jeg er helt enig med dig i at et element med 3 nyeste cases vil virke glimrende. Så føler kunden også at det er den nyeste viden han får serveret (uden at lede).
Jeg tror helt sikkert også at en reklamefilm vil fungere rigtig godt til Jer, bare pas på at det ikke bliver det eneste, firsthand-clue omkring Jer som virksomhed, da jeg ihvertfald ofte springer videoer over, hvis jeg er igang med at finde hvad jeg søger. ellers så gør som i af en af videoerne på amino: "Giv mig 1 min til at forklare dig hvorfor du bør blive Plus medlem". Så ved man som kunde at man får det hele serveret på ultrakort tid Smile

Jeg tror dog ikke helt jeg kan tillade mig at bruge af din tid i forhold til mit site Smile Jeg har sat det op for at udleve den drøm min kone har haft i mange år. Hun lider af en kronisk sygdom, som gør at hun er sygemeldt med smerter hver dag. Det, resulterer desværre også i at jeg ikke kan dedikere mig fuld tid til websitet. Fokuset er derfor blevet at donere så mange penge som muligt til forskning i min kones sygdom via salg fra sitet. Jeg har lært alt fra bunden da økonomien ikke lige fordrer assistance fra eksperter som Jer. Jeg takker dog for tilbudet, og vil da absolut have Jer i tankerne hvis folk i min omgangskreds får brug for jeres evner.

Mvh Lau

LA-KRIS - Egne og importerede smykker til lave priser.
Støtteprodukter udvikles også til foreninger!

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold da op, det er godt nok lidt af en historie. Det virker som nogle meget fine ting til rigtig lave priser, så det håber jeg at I får god succes med.

Jeg forstår hvad du mener mht. at knytte en appetitvækker-tekst til filmen, det synes jeg lyder som en god idé. Den tager vi med videre.

/Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)