Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt design på Signifly.com

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har netop lanceret et nyt design på Signifly.com, med udgangspunkt i vores nye brand-identitet. Der er lagt mange kræfter i at få skåret nogle gode cases og sikre at hele sitet er indbydende og appetitvækkende.

Vi har stadig nogle ting vi gerne vil forbedre, men vi synes at det var klar til at tage over for vores gamle site, og vi håber at I vil hjælpe med feedback. Vi tager imod med kyshånd, og glæder os til at høre hvad I har af forbedringsforslag til os :-)

De hjertligste hilsner fra Signifly - en virksomhed der startede på Amino!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Loadtiden er så langsom, så jeg opgav at komme ind på siden :(

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som Thomas skrev, så er loadtiden meget langsom, og især når man først er kommet ind på siden at vil gå ind på f.eks. en af siderne.

Udover svar tiden så er siden stilren og meget brugervenlig. Synes umiddelbart ikke at der så meget at sætte fingrene på. Thumbs up! :)

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Odense
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 145
Fra  Nystalgi Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg måtte også opgive at komme ind, efter 1 minuts ventetid..

MVH

Jesper Schlosser - http://lystfiskerblog.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas

Det ser ud til at font-biblioteket (fra Typography.com) pludselig er usandsynligt langsomt. Det har ikke været et problem siden vi gik online, men det er da helt skod. Det tager 3-8 sekunder - det kan man sku ikke vente på :-)

Nå, og så mens jeg har siddet og skrevet ser det ud til at de har fixet problemet. Nu er jeg i hvert fald nede på en 40-50ms for de ting igen.

Men tusind tak, det må vi få sat noget monitoring op på, så vi ved at det loader hurtigt som det skal, og kan finde en anden løsning hvis det er et kontinuerligt problem!

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Nikolaj

Godt at høre at det lykkedes dig at komme ind trods alt. Det virker som om at det går lidt op og ned nu, med hvor hurtigt det bibliotek loader.

Nogle af undersiderne kan godt være lidt tunge, specielt hvis du har en retina-skærm. Det er lidt en balancegang imellem load-tid og kvalitet, og vi har måske været lidt for meget på kvalitet ;-)

/Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det er jeg ked af - hvis du har mod på det, så tag et kig nu. Det virker noget mere pålideligt nu - jeg har bl.a. åbnet siden på min telefon over 3G rimelig hurtigt :-)

/Michael

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Fra Odense N
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 160
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MichaelValentin:
Godt at høre at det lykkedes dig at komme ind trods alt. Det virker som om at det går lidt op og ned nu, med hvor hurtigt det bibliotek loader.

Jeg synes ikke min svartid i første omgang var så lang som de andre brokker sig over, men dog stadig i overkanten. Men hvis det skyldes Typography.com, så er der vel ikke meget at gøre ved det. Men hvorfor ikke benytte sig af Google Fonts? :)

MichaelValentin:
Nogle af undersiderne kan godt være lidt tunge, specielt hvis du har en retina-skærm. Det er lidt en balancegang imellem load-tid og kvalitet, og vi har måske været lidt for meget på kvalitet ;-)

Nu benytter jeg mig ikke af retine-skærm, da jeg befinder mig på en lidt ældre laptop på nuværende tidspunkt. Men synes helt klart det ville være en fordel at skrue en smule ned for kvaliteten, og få svartiden til at være betydelig kortere, da oplevelsen på jeres hjemmesiden bliver dårlig, når man skal vente i længere tid. :D

Venlig hilsen/best regards:
Niluan - Nikolaj Lund Andreasen
Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt og simpelt design. Det er umiddelbart ganske lækkert at se på.

Hvis jeg skulle komme med et forslag, og det er kun hvis jeg virkelig skulle, så er det at jeg savner lidt flere farver på forsiden. De resterende sider klarer det godt, da billederne supplerer til den røde farve, men forsiden er stort set "red only", og kan muligvis komme se at se lidt mere frisk ud, med en ekstra farve eller to (har jo ikke prøvet det, men det er det eneste jeg kunne komme på) :)

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 08
Indlæg ialt: 661
Fra  Signifly ApS Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolaj Lund Andreasen:
Jeg synes ikke min svartid i første omgang var så lang som de andre brokker sig over, men dog stadig i overkanten. Men hvis det skyldes Typography.com, så er der vel ikke meget at gøre ved det. Men hvorfor ikke benytte sig af Google Fonts? :)

Jeg er også stor fan af Google Fonts, men designerne vil have Hoefler&Frere-Jones fontene, og det er svært at sige imod, de er top-lækre. Men hvis performance fortsætter sådan, er det sku ikke holdbart :-)

Nikolaj Lund Andreasen:
Nu benytter jeg mig ikke af retine-skærm, da jeg befinder mig på en lidt ældre laptop på nuværende tidspunkt. Men synes helt klart det ville være en fordel at skrue en smule ned for kvaliteten, og få svartiden til at være betydelig kortere, da oplevelsen på jeres hjemmesiden bliver dårlig, når man skal vente i længere tid. :D

Der bliver kun hentet retina-billeder på retina-skærme. Vi må lige se om det hjælper på det når Typography er helt oppe i gear, og så vurdere hvad der skal til for at få den hurtig. Bortset fra store billeder i indhold nogle steder, er siden nogenlunde letvægt.

Boldrer mig med de kreative wunderkids i Signifly - et Digitalt Bureau i København. Altid en god Amino-pris.

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)