Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til tryk på hjelme!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg står for at skulle have et tryk på nogle hjelme, og er nu løbet panden mod muren. Der er ikke blot kun tale om et lille logo, men et print/tryk på hele hjelmen (selvfølgelig rimelig holdbart).

Har været ved et tampontrykkeri og de kunne ikke klare det, da de var begrænset til små overflader (omkring 5x5 cm.). Andre steder har de været begrænset til kun at trykke på plan-overflader, så derfor står jeg nu lidt på bar bund.

Kender du en løsning, eller ved du hvem som muligvis kan hjælpe mig, så vil jeg meget gerne høre fra dig. Svar gerne her i tråden eller send en mail på jesper@qtag.dk!

// Jesper Skov

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du prøvet Team-production i Kolding? De kan i hvertfald trykke på mange mærkelige ting, også selv om overfladen er anderledes - Men kender ikke deres priser osv. http://www.teamproduction.dk/

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakodan:

Har du prøvet Team-production i Kolding? De kan i hvertfald trykke på mange mærkelige ting, også selv om overfladen er anderledes - Men kender ikke deres priser osv. http://www.teamproduction.dk/



Ja - det er dem jeg har prøvet, og de kunne ikke trykke på et særligt stort område. Faktisk kun omkring 5x5 cm cirka, hvilket jo ikke rækker langt til mit brug.

// Jesper Skov

 

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Skov:

Hej Aminoer,

Jeg står for at skulle have et tryk på nogle hjelme, og er nu løbet panden mod muren. Der er ikke blot kun tale om et lille logo, men et print/tryk på hele hjelmen (selvfølgelig rimelig holdbart).


Jeg håber da at du selv bar hjelm, da du ramte muren med panden Zip it! Dit ordvalg er simpelhen bare perfekt her... Ja, jeg ved godt at det er en fuldstændig utidig bemærkning, men jeg kunne altså ikke lade være. Sorry.

/skou

 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Skov:

Jakodan:

Har du prøvet Team-production i Kolding? De kan i hvertfald trykke på mange mærkelige ting, også selv om overfladen er anderledes - Men kender ikke deres priser osv. http://www.teamproduction.dk/



Ja - det er dem jeg har prøvet, og de kunne ikke trykke på et særligt stort område. Faktisk kun omkring 5x5 cm cirka, hvilket jo ikke rækker langt til mit brug.
Nå okay, det troede jeg de kunne - Så kan jeg ikke komme i tanke om nogen!
Tilmeldt 14. Dec 06
Indlæg ialt: 136
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh. Allan

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske firmaet Illux kan hjælpe dig.

De printer godt nok mest billeder og tapet, men har en printer der kan lave alverdens ting. Streamer til biler m.m.

så hvis det er noget ala tryk som dette, så hør dem. De plejer at være til at forhandle med. 

Fra Haderslev
Tilmeldt 20. Aug 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det kan jeg vist godt hjælpe med.

Hvilken slags hjelme er det?

Hvor mange?

 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for jeres fine svar - jeg vil følge op på de forskellige ting hurtigst muligt.

Og til Søren; så har jeg sendt dig en privat besked.

Hvis der er flere som ligger inde med noget, så bare få det frem i lyset - da jeg jo endnu ikke ved om jeg har fundet en rigtig løsning. 

// Jesper Skov

 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)