jeg er ved at lave en faktura der skal sendes til en kunde.
Prisen er aftalt på forhånd og skal betales i 3 rater. Men jeg kan ikke finde nogen måde hvorpå jeg kan fjerne antal, enheder og stk. pris fra fakturaen og blot angive en pris eller ændre det så jeg kan angive det som rate.
Det tror jeg ikke du kan. Men du kan vel kalde det "1. rate" og så lade et være stk. Så kan du skrive forklarende tekst i kommentaren under varelinjen.
enten skal du fakturere i 3 rater - så du leverer i 3 rater og først leverer næste rate når forgående er betalt MEN hvis du vil levere alt på en gang og bare ha betaling i 3 rater kan du vel bare lave fakturaen med det antal stk der er i hver rate i hver sin linje for at vise det tydeligt og så skrive i kommentarfeltet som Martin foreslår her bare hurtigt eksempel. Pas dog på at du tror på kunden betaler
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
enten skal du fakturere i 3 rater - så du leverer i 3 rater og først leverer næste rate når forgående er betalt MEN hvis du vil levere alt på en gang og bare ha betaling i 3 rater kan du vel bare lave fakturaen med det antal stk der er i hver rate i hver sin linje for at vise det tydeligt og så skrive i kommentarfeltet som Martin foreslår her bare hurtigt eksempel. Pas dog på at du tror på kunden betaler