Ja, jeg må indrømme, at du stadig ikke helt har fået mig med.
Jeg kender godt safran og bruger det en gang imellem, men det er ikke mange retter, jeg tillaver med safran.
Nu er jeg heller ikke storforbruger af olivenolie, fordi jeg ikke bryder mig om den karakteristiske smag. Den forsvinder så delvist ved raffineringen, men hvorfor så bruge olivenolie i stedet for f.eks. rapsolie? Jeg har sådan en pumpeflakse, jeg selv kan hælde olie i og den fungerer fint.
Og hvad suppen angår, så skriver du om funktionaliteten, men den ser jeg ikke som voldsomt anderledes end de supper, man kan købe allerede? Der er mange asiatiske supper på markedet, som også er i en (plastik)kop. Personligt er jeg ikke tiltalt af mad, der leveres i en plastikkop som oven i købet udsættes for kogende vand...
Du har i hvert fald et salgsarbejde foran dig med at fortælle, hvor dine produkter VÆSENTLIGT adskiller sig fra andre produkter på markedet. F.eks. kunne det jo være interessant at vide, hvilket land, dine produkter kommer fra. Det er i hvert fald meget vigtigt for mig, når keg køber ind.
Jeg vil nok ikke lige være i dit vigtigste segment. Men jeg håber da, at der kommer andre på banen, der kan supplere med deres indgangsvinkel.
Held og lykke med dit projekt :-)