Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kom frisk med jeres mening.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Malmö
Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere.

Jeg vil gerne hører jeres mening om nogle produkter som jeg er ved at importere.

Jeg skal importere safran i spray flaske som allerede er færdig blandet i 125 ml sprayflasker.

Jeg har også olivenolie i sprayflasker i 200ml.

Samt suppe i kop. Altså man får en engangskop med supe pulver i, så er det ellers bare om at hælde varmt vand i.

Hvad vil i mene? Vil det sælge? Er ude efter

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 17:47

Altså, jeg vil da f.eks. gerne vide, hvad dine produkter skal bruges til og hvordan de adskiller sig fra andre produkter. Suppe i kop til at hælde kogende vand på, kan jeg jo få i Netto og alle mulige steder. Er din noget særligt?

Er olivenolien til at spraye ud på bageplader, forme, pizzaer eller lignende?

Hvad bruger man safran på sprayflaske til?

Fra Malmö
Tilmeldt 5. Jan 14
Skrevet kl. 19:30

Hej Birte.

Safran er en kryderi som er ret dyrt. Det kommer oprindeligt fra Iran og Tyrkiet. 1 gram koster ca 60kr. Det anvendes via at man opløser det i varmt vand. Safran kan anvendes til ris og marinering af kød og kan endda anvendes til te.

Det der er ved mit produkt er at det allerede er færdig opløst lige til at tage i brug. Den har rn holdbarhed på ca 2 år. Med spray teknikken kan den sprayes jævn. Der er ingen gasarter i sprayflasken, kun luft.

Olivenolien er den helt almindelige rafineret olivenolie som vi anvender til eks. salater. Olien er af høj kvalitet. Her spiller spray teknikken en stor rolle. Ved at man sprayer olien slipper man for at hælde for meget olie i salaten og på den måde er der heller ingen madspild. Da det sprayes bliver olien fordelt jævn over salaten.

Suppen er ikke det samme som man kan få i netto. Her er der 4 varianter: kyllinge-, tomat-, linse- og champignon suppe. De er allere i en engangs termo kop inklusiv en plastik ske. Så man behøver ikke at tage sin egen kop med. Koppen holder på varmen så længe der er suppe i.

Hvad syns du/i så nu?

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 19:56

Ja, jeg må indrømme, at du stadig ikke helt har fået mig med.

Jeg kender godt safran og bruger det en gang imellem, men det er ikke mange retter, jeg tillaver med safran.

Nu er jeg heller ikke storforbruger af olivenolie, fordi jeg ikke bryder mig om den karakteristiske smag. Den forsvinder så delvist ved raffineringen, men hvorfor så bruge olivenolie i stedet for f.eks. rapsolie? Jeg har sådan en pumpeflakse, jeg selv kan hælde olie i og den fungerer fint.

Og hvad suppen angår, så skriver du om funktionaliteten, men den ser jeg ikke som voldsomt anderledes end de supper, man kan købe allerede? Der er mange asiatiske supper på markedet, som også er i en (plastik)kop. Personligt er jeg ikke tiltalt af mad, der leveres i en plastikkop som oven i købet udsættes for kogende vand...

Du har i hvert fald et salgsarbejde foran dig med at fortælle, hvor dine produkter VÆSENTLIGT adskiller sig fra andre produkter på markedet. F.eks. kunne det jo være interessant at vide, hvilket land, dine produkter kommer fra. Det er i hvert fald meget vigtigt for mig, når keg køber ind.

Jeg vil nok ikke lige være i dit vigtigste segment. Men jeg håber da, at der kommer andre på banen, der kan supplere med deres indgangsvinkel.

Held og lykke med dit projekt :-)

Fra Vanløse
Tilmeldt 5. Oct 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 20:01

Generation hipster vil have mormordug, hjemmelavede speltboller og Samsøkartofler kogt i havvand. Jeg tror ikke safran på dåse bliver noget hit i storbyen.

Det lyder egentlig som nogle innovative produkter - bare i en helt forkert tid. Skal det hitte, tror jeg du skal satse på TV-shop-segmentet, hvis et sådan stadig findes.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 20:17

Hvordan har du tænkt dig at distribuere det ud til forbrugerne. 

Er det via en webshop som du selv har?

Eller har du selv opfundet dele af produkterne så det kan distribueres via supermarkeder, special forretninger eller Tv-shop?

Mvh Uffe Aalborg

Bendoo.dk

Fra Malmö
Tilmeldt 5. Jan 14
Skrevet kl. 20:24

Jeg har ingen planer om en webshop foreløbig. Mening er at tage fat i eksempel coop, dagrofa, metro osv. Varen vil blive direkte leveret til de enkelte grossister. Jeg har fået eneret til at sælge produktet i scandinavien fra selve producenten.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Nov 11
Indlæg ialt: 71
Fra  Bendoo Skrevet kl. 20:35

Godt. Det var også den vej jeg håbede du kunne gå. Glem webshoppen

Hvis du vil vide om forbrugerne ønsker at købe det, vil jeg anbefale at du tager nogle produkter med ud i supermarkedet. Lader folk røre ved det, og afprøve det. 

Hvis du ønsker at finde ud af hvor stort et beløb forbrugerne vil give for produktet. Kan du lave en analyse som beskrevet i denne artikel http://www.ivaerksaetteren.dk/flx/artikler/9/den-rigtige-pris-732/. 

Undersøgelsen vil give dig en fordel i forhandlingen med grossisterne.

Fra Malmö
Tilmeldt 5. Jan 14
Skrevet kl. 20:35

Safran på spray gør det nemmere at bruge den. Systemet bag sprayflasken er ret speciel da selve safranen ikke har kontakt til hverken flasken eller luften der er inden i den. Den er nemlg spraget ind i en "pose" inde i flasken.
Det samme gælder for oliven flasken.

Suppekoppen er ikke af plastik men af pap. Skeen som følger med til at røre den er af plastik.

Fra Malmö
Tilmeldt 5. Jan 14
Skrevet kl. 20:36

Super, mange tak

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)