Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med markedsføring i dansk og svensk shop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået oversat hele min danske netbutik til svensk og skal nu til at markedsføre shoppen i Sverige. I opstarten vil jeg gerne lave specielle markedsføringstiltag for svenskerne (både via mailinglister og Google) og vil også gerne gøre reklame for kampagnerne i den svenske shop.

Jeg ønsker imidlertid ikke at give mine danske kunder samme type tilbud, da vi allerede er godt kendt herhjemme og det vil blive for dyrt. På hjemmesiden kan man linke til den svenske shop fra den danske og vice versa. Jeg kan meget hurtigt risikere at få problemer med mine danske kunder, som vil føle sig snydt og det ønsker jeg bestemt ikke.

Er der nogen, der har erfaringer med dette eller gode input.

Mange hilsner
Susanne

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville det være muligt at sige tilbuddet kun gælder "nye" kunder... ? Lidt ligesom med et mobilselskab etc... Så kunne du gøre det på alle fronter - men med det forbehold, at det jo kun ville være for nye danske kunder, hvilket vil sige du også udvider kundekredsen her. Så har du "kun" udgifter i sammenhæng med kundeudvidelse... Well, det var lige hvad jeg kunne komme op med af idé..

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)