Nu har du postet samme indlæg tre gange uden tilsyneladende at finde en samarbejdspartner, og som udviklingshus kan jeg godt forstår ingen reagerer. Her et par gode råd:
Det drejer sig i bund og grund om et nyt web bureau med et større twist end de andre og vi søger udvikere til parnterskab/medejerskab i virksomheden.
I mangler at skrive lidt om hvordan pengene fordeles i forhold til arbejdsbyrde. I vores virksomhed sidder vi to mand til projektledelse, salg, service, SEO, Adwords, og vi holder fire mand beskæftiget på fuld tid som udviklere. Til det skal lægges at vi stadig har tid til sideprojekter.
Som udvikler ville jeg meget nødig ind i et firma hvor to skulle tage sig af det der normalt tager allermindst tid, og hvis jeg skulle, ville jeg forvente at jeg fik klart størstedelen af indtægterne. Lets face it, salg, service, support m.m. er jo ikke mere end 10-15 % af et projekt, resten er udviklingstimer, sådan er det i hvert fald her, til trods for vi bruger lang tid på oplæring af kunder osv.
Jeg og min makker er rigtig god til at snakke med mennesker, salg og service og smider lidt kapital i virksomheden til de nødvendige omkostninger.
Hvor meget er "nødvendig kapital"?
Vi har masser af erfaring med projektledelse, salg og service, innovation og iværksætteri.
Her kunne I virkelig vinde point hvis I skrev hvilke projekter I har erfaring fra. Hvis I har masser af erfaring må I også have en masse at kunne fortælle om, og det vil virkelig sælge jer selv til potentielle samarbejdspartnere, hvis I skriver hvor jeres erfaring kommer fra præcis.