* ændre min blogs layout, så man kun kan se overskrift af de forskellige indlæg og så måske 3-4 linier (men ikke hele indlægget som nu), men så kan man Åbne indlægget hvis man vil læse det hele *Jeg har købt domænet sanneholm.com - min hjemmeside ligger nu på mitsannejeg.dk men skal flyttes over på sanneholm.com. Er det muligt, vil jeg gerne at, når kunder klikker ind under Blog, at det er mitsannejeg.dk der er blog. Er det ikke muligt vil jeg så kalde den Bloggen mitSannejeg (jeg vil beholde domænet, da jeg er vild med det navn da jeg er vild med det) - er det uforståelig formuleret, så sig endelig til, så vil jeg forklare igen *Der skal være link til Simplero.com (shop og nyhedsbrev) fra menuen - eller få lavet en "box" (eller hvad det skal være) hvor man kan tilmelde sig Nyhedsbrev - jeg har ikke helt besluttet om mine produkter skal være på min hjemmeside, og man så kun linker til Simplero.com for at betale, eller jeg et link til Simplero.com, og kunderne så kan se produkterne derovre - hva virker bedst? *Der skal være mulighed for at se video(er) på min side/forside Det var vist alt. Jeg skal have skiftet mine bannere og logo, og mener jeg engang fik en beskrivelse til det, men nu er den væk og jeg har forgæves søgt på nettet efter det -hmm kan det være rigtigt at jeg ikke kan finde det? Jeg sætter stor pris på dig der evner at gøre det så enkelt og pratisk så muligt, da jeg selv vil vedligeholde indsætning af bannere, video mv. Kender ikke proceduren her, men svares der i tråden her? Venlig hilsen Sanne |
Det vil jeg meget gerne hjælpe dig med, hvis du sender mig en mail på hyldeborg@me.com, skal jeg nok komme med et godt tilbud til dig! :-)