Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have en blog!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holmegaard
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er 17 år gammel, studerende og iværksætter. Jeg synes selv at jeg har nogle interesante emner at bringe på banen!

Bloggen skal handle om at være ung iværksætter og mit liv.

Jeg er i gang med min anden virksomhed, så har desværre ikke den helt store erfaring.

Nogle gode råd til hvordan jeg fanger folk og gør at de vil blive ved med at læse min blog?

evt. hvor jeg skal oprette den henne?

Jeg håber i har tid til at smide en besked i jeres travle liv, det vil hjælpe meget!

Har i andre gode råd omkring blogging så kom med dem.

Mvh.

Nicolai Mazur

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb dit eget domæne. Installer Wordpress på den. Skriv interessante ting, som er værd at læse. Få besøgende.

Så simpelt er det Skype-Wink

Fra Alanya
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange bloggere går i stå efter kort tid, da de kører træt i det.

Prøv evt at lave en brainstorm inden du går igang, for at gøre op med dig selv om du har nok at skrive om.

www.RainbowAlanya.blogspot.com

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan altid finde nok at skrive om. Det handler bare om at lave spændende nok ting, eller læse om interessante ting, som man kan have en vinkel på. Lad vær med at lade det stoppe dig, hvis du ikke kan finde nok ting i starten. Så er det bare med at komme udover stepperner. Det koster dig en 100 mand eller sådan noget, og det kan give så meget mere tilbage. 

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :