Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg vil have en blog!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Holmegaard
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Jeg er 17 år gammel, studerende og iværksætter. Jeg synes selv at jeg har nogle interesante emner at bringe på banen!

Bloggen skal handle om at være ung iværksætter og mit liv.

Jeg er i gang med min anden virksomhed, så har desværre ikke den helt store erfaring.

Nogle gode råd til hvordan jeg fanger folk og gør at de vil blive ved med at læse min blog?

evt. hvor jeg skal oprette den henne?

Jeg håber i har tid til at smide en besked i jeres travle liv, det vil hjælpe meget!

Har i andre gode råd omkring blogging så kom med dem.

Mvh.

Nicolai Mazur

 

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Køb dit eget domæne. Installer Wordpress på den. Skriv interessante ting, som er værd at læse. Få besøgende.

Så simpelt er det Skype-Wink

Fra Alanya
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange bloggere går i stå efter kort tid, da de kører træt i det.

Prøv evt at lave en brainstorm inden du går igang, for at gøre op med dig selv om du har nok at skrive om.

www.RainbowAlanya.blogspot.com

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan altid finde nok at skrive om. Det handler bare om at lave spændende nok ting, eller læse om interessante ting, som man kan have en vinkel på. Lad vær med at lade det stoppe dig, hvis du ikke kan finde nok ting i starten. Så er det bare med at komme udover stepperner. Det koster dig en 100 mand eller sådan noget, og det kan give så meget mere tilbage. 

Fra Taastrup
Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 114
Fra  PersonligUdvikling.Nu Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolai Mazur Carlsen:

Hej med jer,

Jeg er 17 år gammel, studerende og iværksætter. Jeg synes selv at jeg har nogle interesante emner at bringe på banen!

Bloggen skal handle om at være ung iværksætter og mit liv.

Jeg er i gang med min anden virksomhed, så har desværre ikke den helt store erfaring.

Nogle gode råd til hvordan jeg fanger folk og gør at de vil blive ved med at læse min blog?

evt. hvor jeg skal oprette den henne?

Jeg håber i har tid til at smide en besked i jeres travle liv, det vil hjælpe meget!

Har i andre gode råd omkring blogging så kom med dem.

Mvh.

Nicolai Mazur

Hej Nicolai,

De fleste i dag bruger Wordpress, så det kunne være et godt sted at starte + det er også lettere at få hjælp, når der er masser der bruger det. :)

Mht. emner at skrive om, er det bare at kaste sig ud i det. Hvis du skriver på en fængende måde eller giver stor værdi til læsere af din blog, så skal du nok få følgere.

Jeg ønsker dig held og lykke samt god vind! Big Smile

Fra Køge
Tilmeldt 16. Aug 09
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai.
Et par nøgleting:
- Definer din målgruppe meget specifikt
- Blog dagligt og bliv ved
- Tænk nøgleord og seo ind i din blogging
- Tænk over om du vil skrive eller lave en video blog
- Hvad er formålet med bloggen? Vil du sælge noget på den?
- Lær også hvordan du får trafik på din blog, lær om online marketing
- Søg efter Gary Vayneechuk på youtube og læs hans bøger, hans viden er et godt udgangspunkt

Lasse

http://www.facebook.com/lasse.borg1

Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolaj

Mit bedste råd til dig - er at gøre dit forarbejde.  Før du lancere bloggen - så forsøg at have 2 måneders materiale klar - således at du altid er på forkant med tingene. Hvis der kommer et relevant emne - som du bare må have med på din blog- kan du jo om-arrangere din redaktionskalender.

Held og lykke

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig at vælge WordPress som platform.

Ang. at få besøgende og holde dem: Få skrevet en god bunke indlæg (jeg ville sige 10) før du begynder at reklamere for meget med din blog. De skal kunne få et indtryk af hvad der vil komme fremover, og så skal der "selvfølgelig" være mulighed for at følge dig på Facebook, Twitter, Google+ eller andet, så man kan få besked ved nye indlæg.

Hvis du har udfordringer med WordPress er du velkommen til at kontakte mig på hyldeborg@me.com :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Holmegaard
Tilmeldt 28. May 11
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres svar alle sammen!

Jeg arbejder videre med det.

God dag!

/Nicolai Mazur 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)