Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvis I keder jer, så prøv dette nye tidsfordriv

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en ny konkurrence hvor man kan vinde ved at uploade et Selfie.

Den der har fået flest stemmer hver måned vinder førstepræmien.

Det er gratis at stemme og indtil 1. Marts er det også gratis at uploade sit Selfie.

Det hedder SELF'IESH og er en slags app, bare ikke lavet til android og iphone osv. den er responsive, så den virker fint på mobiler og tablets.

Check det ud her http://selfie.jawe3.dk 

Kom også gerne med gode råd til opdatering af funktioner, brugervenlighed osv.

Jeg svarer kun på konstruktiv kritik, så kom med gode råd jeg kan bruge til noget :-)

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 17:38
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jens Andersen:
Kom også gerne med gode råd til opdatering af funktioner, brugervenlighed osv.

Det giver ikke så meget mening, at samme to muligheder kan komme op flere gange i træk. Nu er det jo nok særligt tydeligt, når der ikke er flere billeder. Men det burde ikke kunne lade sig gøre.

Nu ved jeg ikke, hvordan du vælger at vise billederne, men alle billeder bør jo vises lige mange gange, hvis alle skal have en lige chance. Jeg ved så ikke, hvad du vil gøre, hvis man lægger et billede ind i slutningen af måneden.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 18:21

Hej Emil.

Tak for feedback.

Du har ret i at det samme billede ikke skal kunne dukke op mere end én gang ved siden af det samme andet billede. Det arbejder jeg på at få løst. Jeg er også i gang med at løse problemet med at man kan stemme på sig selv. Der er jeg igang med en løsning, hvor den samme IP, som har oprettet billedet, ikke kan stemme på billedet. (men så kan man jo bare stemme fra sin PC, hvis man har oprettet via mobilen...)

Når der ikke er flere med så er det rigtig nok MEGET tydeligt, at de samme billeder kan være mod hinanden flere gange, men det er egentlig ligegyldigt lige nu, da man jo kan blive ved med at stemme uendeligt. På den måde kan man også stemme på det samme Selfie hver eneste gang det dukker op, medmindre man synes det andet billede denne gang er bedre.

Det er jo også mest for sjov og så har jeg smækket en konkurrence på for at få flere til at oprette sig.

Del gerne siden med venner og bekendte så der kan komme gang i afstemningen :-)

Mvh Jens Andersen

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 18:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Faktisk en meget god idé.

Hvorfor ikke bare lave det som en facebook-side, og det billede med flest likes vinder konkurrencen? Kæmpe markedsføringspotentiale.

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:34

Er i gang med det, men ville bare lige se om nogen ville deltage først :-)

Fra Faxe
Tilmeldt 18. May 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 22:40

Hej,

Sjov idé Smile

Kommer til at tænke på filmen The Social Network Smile

Følg med i min Prag blog!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 22:58

https://www.facebook.com/selfiekonkurrence

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 20:48

Ja ok, men her skal man jo ikke skrive noget. Og man kan vinde en præmie.

Det er som regel de enkle ting, hvor folk ikke skal tænke så meget, der fungerer bedst.

Men hvad med feedback og konstruktiv kritik?

Er det noget man gider deltage i eller?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)