Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

frozen yogurt is

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra ishøj
Tilmeldt 28. Aug 13
Indlæg ialt: 58
Fra  Revisionsfirmaet niels ole ellegaard Skrevet kl. 05:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folk jeg ville hører om mulighed om det en go ide og starte et yogurt is konceptet op nede i næstved om der er potentiale i det koncept ???

Fra Horsens
Tilmeldt 7. Jan 14
Indlæg ialt: 150
Fra  Livesound.dk Skrevet kl. 10:19

Synes du at røde sko vil sælge godt her i Hørsholm?   <-- Kan du svare på det?

Hvis du virkelig vil vide svaret på dit spørgsmål, så er det ikke noget man bare kan smide i nakken på dig.

Der skal laves flere forskellige undersøgelser, men alt i alt kommer det vel også an på hvilket koncept eller handlings/salgs plan du udvikler. For de bedste sælgere kan sælge hvad som helt til hvem som helst.

Det jeg siger er at der skal lave en større undersøgelse baseret på dit spørgsmål.

Udlejning af professionelt mobildiskotek

Tilmeldt 7. Aug 12
Indlæg ialt: 180
Skrevet kl. 10:24

Frozen yoghurt har jo gennem mange år været "the shit" at starte i USA ligesom at sælge iphone covers er herhjemme.

Det er aldrig rigtigt slået igennem herhjemme, sjovt nok da danskerne ellers er ok bevidste om sundhed. Så jeg tror der skulle køres hårdt på sundhedsfaktoren.

Derudover ville et godt koncept kunne udarbejdes i at lade kunderne blande og mixe deres egen is, med egne toppings. Dvs mere eller mindre et buffet udvalg. Folk vil gerne lave en is de kan tage instagram billeder af = gratis reklame for dig.  

Om der er målgruppe aner jeg ikke, kan ikke se hvorfor der ikke skulle, dog vil det være meget sæsonpræget, så jeg ville nok kører halvt år yoghurt biks og vinterhalvåret som noget andet hvis muligt. 

Håber du kan bruge det

Tilmeldt 6. Dec 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:30

Største problem er vel at der kun findes et mærke youghut is herhjemme nemlig Dream og den kun sælges i meget meget få butikker! 

Tilmeldt 14. Nov 11
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:53

her i København på Frederiksberg har vi en butik der hedder "Frozberry" som sælger du youghurt is du selv hiver ud af automater og designer med din egen valgte topping også fra automater. den går vist nogenlunde har jeg hørt. ved ikke om den har en hjemmeside men det kan du jo checke.

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 16:25

Sunset kæden solgte for nogle år side Frozen Yougurt. Ifølge det jeg har fået oplyst, blev det taget af programmet fordi der ikke var nok salg i det. Hvis de ikke kan sælge det, med deres koncept, så tror jeg det kan blive svært at lave et helt koncept kun på det produkt. Men det kan jo selvfølgelig være, at danskerne har ændret smag i løbet af de sidste år.

Tilmeldt 20. Jan 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 12:04

Hej

Meget sjovt og læse indlæg om Frozen Yogurt for bare 10 måneder siden. Her var holdningen hos mange, at det enkelte produkt måske ikke kunne holde alene.

Må sige Frozen Yogurt er blevet en giga succes i år.

I næstved er der super muligheder, der er jo et kæmpe område med shopping.

Vi laver som nogle af de yderst få i DK, hele koncepter til en frozen yogurt butik.

http://www.frozenyogo.dk/

Eget label og stor leverandør.

Vi tror 2015 bliver et gigantisk Frozen år, det tyder i hvert fald på det.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)