Det er mange år siden jeg sidst var aktiv herinde, men kom pludselig på at i plejede at være til stor hjælp. Så nu prøver vi igen med andet firma og andra udfordringer.
Vi bor i Sverige og har et rengøringsfirma herovre og vores hjemmeside er hjemmelavet og hostes af vistaprint Jeg har forsøkt at søgemaskineoptimere så godt som jeg nu selv kan igennem et af vistaprints moduler. Vi er velvidende om at vi ikke er synlige på Google, men hvad er det bedste at gøre? Vi har et lille budget og vi er lidt bange for at investere i det forkerte. Og måske også bange for at springe ud i det selvom vi ved det er nødvendigt.
Det lyder som om at Add Words er vejen frem.... Jeg blev idag opringet af firmaet www.vismamedia.se som ville sælge mig en "pakke" med Add Words og det ville kun koste 495 sek. Kr. at oprette og så pr. klik bagefter selvfølgelig. Lyder det ikke lige lidt billigt?? Tænker at det lyder billigt efter at ha læst lidt andre tråde.... Men billigt er jo ikke altid et tegn på at det er godt:-) Er der andet som er et absolut must at gøre med siden for at blive synlig?? Udover forbedring af tekstindhold og billeder!!
ville sælge mig en "pakke" med Add Words og det ville kun koste 495 sek. Kr. at oprette og så pr. klik bagefter selvfølgelig. Lyder det ikke lige lidt billigt??
Hvis der er noget man skal vide om denne branche, så kan det siges meget kort; Det er ikke nødvendigvis de billigste der er de dårligste, men det er heller ikke sikkert at de dyreste er de bedste.
Jeg kender ikke noget til de firmaer du henviser til. Men spørg evt. efter referencer. Det giver et fingerpeg omkring hvad de kan. Hvis du samtidig spørger lidt ind til hvad de vil gøre med din konto, så skal du løbe skrigende bort hvis de vil storsatse på de brede søgeord, da det vil koste dig kassen og kun skaffe dig få kunder i forhold til mere målrettede søgeord.
Men jeg bliver nød til at spørge til denne del;
Front:
det ville kun koste 495 sek. Kr. at oprette og så pr. klik bagefter selvfølgelig??
Er det så planen at du skal betale en procentsats ekstra for hvert klik de skaffer dig?