Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er prisen for import fra Polen til Danmark?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg er i gang med at undersøge mulighederne for en mindre produktion af køkkentekstiler (viskestykker, tehætte og stofserviet) og har fundet en dansk systue som også har systue i Polen (Qualitex i Næstved). Jeg tænker at få syet mine produkter hos Qualitex i Polen og få dem sendt til Danmark.

Men jeg har ingen idé om hvor store omkostningerne er for fragt. Vi taler om 300 viskestykker, 250 stofservietter og 200 tehætter, så volumen er lille.
I tænker, at jeg nok burde kontakte selve systuen, men har ringet til dem flere gange i dag uden svar og er lidt i en presset situation da jeg sidder med ideen til en eksamen. Så derfor vil jeg høre jer om I har en ide om hvad det kunne koste for en enkelt import og muligvis lignende mængde leveret månedligt.

Glæder mig til at høre fra jer!

MVH Anna

Fra Frederikssund
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 177
Fra  MM Trading Skrevet kl. 21:10

Vel en små 50$ med DHL. Du skal jo ikke betale moms eller noget når du køber fra er EU land.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 23:05

Det er jo lidt svært at svare på når man ikke kender dem samlede volumen af dit gods.  men bare 200 tehætter fylder da en del så jeg vil anslå ca. en Euro palle.

prisen for en enkelt palle er vel 1.000- 1400 kr.  Vær opmærksom at prisen pr. palle falder drastisk jo flere paller du har pr. gang.

Mvh

Ravn

Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:02

Tak for hjælpen begge to!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)