Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produktion af nyt dansk brand, Træningstøj/ casual waer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer. 

Jeg er pt. igang med at stabel et nyt projekt på benene, og behøver lidt info og muligheder. 

Som overskriften antyder, vil jeg se hvilke muligheder der er for at starte et nyt dansk tøj brand op. Fokus området er træning/fitnesstøj/ casual wear tøj til mænd og kvinder. Hvor kvaliteten, bekvemmeligheden og udseendet er i højsædet. 

Jeg er netop ved at skrive rundt til danske Tekstil producenter om hvorvidt de kan forestå produktionen, og evt. finde frem til hvor meget som skal produceres i udlandet og hvor meget vi kan holde i Dk. Ideen var at alt skulle produceres i Dk. Men efter lidt samtalen med Organisationen Dansk Mode & Textil, var de skeptiske overfor hvor meget der kunne produceres i Dk. af det ønskede produkt. 

Jeg ønsker så meget danskhed i brandet som overhoved muligt, da jeg personligt vægter det højt. Men er heller ikke uforstående overfor at produktionen nok skal ske i udlandet, og så bibeholde designet osv i Dk.

Vigtige kriterier omkring tøjet.

-Kvalitets materialer

-pasform, og stor bekvemmelighed

-sved absorberende

-Nogle af kollektionerne skal udelukkende laves i nylon, eller stretch materialer.

Prisen er selvfølgelig ikke helt ligegyldig. Men vil ikke skrive at prisen skal være afgørende for hvordan tøjet ender ud. Da kvalitet altid koster lidt. Og Prisen er bestemt ikke et afgørende element for succes med dette brand.

Håber at høre fra jer, hvis i mener i har noget at byde ind med.

Mvh. Jonas Bonde 

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas,

Jeg arbejder til daglig som konsulent for LIPA Sourcing og vi arbejder primært med produktion af tekstiler til både små og mellemstore virksomheder og inden for de fleste produkt kategorier, vi har blandt andet produceret for Et Al Design, Asger Juel Larsen, Falsehaven og mange flere.
Kvalitet er et af vores højeste prioriteter sammen med produktionsforhold og CSR, vi håber at kunne hjælpe dig i dette anlæggende.
Jeg har sendt dig en uddybende besked her over sitet som du skal være mere end velkommen til at vende tilbage på:-).

Mvh.
Philip
LIPA Sourcing
philip.femo@gmail.com 
60149416 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)