Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til markedsføring søges

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har startet webshoppen www.TJENGO.dk og er fuld i gang med at promote via Facebook og Google.

Alt koster penge, er der nogen her på Amino der har ideer til hvordan jeg kan promote min webshop yderligere, gratis eller uden det koster en formue?

Har du evt. en stor kontaktflade eller et system hvor man lovligt kan markedsføre TJENGO.dk betaler vi en god forhandler fee.

Vi dækker i første omgang Danmark, Grønland, Island og Færøerne.

Det vil glæde mig hvis der er nogen her der har nogle gode ideer :-)

Mvh - Rasmus

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 11:17

Først og fremmest, lækkert produktudvalg. :)

Ja, sørg for at få påbegyndt lidt SEO, og til det vil anbefale at starte med noget mere (kvalitativt) indhold på selve siden. Derudover bliver man jo nødt til at være lidt kreativ, hvis man vil markedsføre sig "gratis" :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Jan 14
Skrevet kl. 11:48

Takker for dit indslag, vender den lige med vores webdesigner :-)

Rigtig god weekend.

Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 12:00

Har lige bestilt en lille vare fra din side og i det forløb kom jeg til følgende ting du måske kan kigge på.

1. Jeg ønskede anden leveringsadresse og der står ikke overskrift hvad der så er faktureringsadressen og hvad der er leveringsadressen. Det var heldigvis let nok at regne ud men en lille overskrift så ville der slet ikke være nogen tvivl.

2. I bruger paypal til betaling og det er en let og billig måde at komme igang på, men jeg har for efterhånden 2 år tilbage haft en forretning kørende med paypal betalinger og min oplevelse er at man mister kunder på det da mange tror at de skal oprette en paypal konto, da paypal selvfølgelig gerne vil have folk gør det. Det betød i mit firma at vi mistede kunder.

3. Din salgspris er meget lav i forhold til før prisen du skriver og for mig skaber det et lidt underligt signal hvor priserne minder mig om noget der måske er lidt netto agtigt men designet udtrykker stil (synes jeg) og det forvirer lidt. 

Held og lykke med forretningen.

Mvh

Thomas Vestergaard

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Jan 14
Skrevet kl. 18:44

Hej Thomas,

Tusinde tak for dit indlæg samt din ordre, din bestilling er ekspederet, det vil glæde mig at høre fra dig igen når du har modtaget pakken. Det er altid godt at høre "folks" mening helt til døren Smile

Det var et par gode punkter du kom med, dem tager vi til efterretning og følger op på, takker.

Mange hilsner fra Rasmus

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 19:04

Der er et hav af modeblogs rundt omkring, kunne du ikke se om du kunne lave en affiliate aftale med dem? så betaler du kun for det de rent faktisk sælger for dig! :)

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Jan 14
Skrevet kl. 19:40

Hej Kristian,

God ide men kan du nævne et par stykker?

Takker på forhånd.

Mvh-Rasmus

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:53

Hej Rasmus :) 

Jeg ville nok anbefale dig, at købe nogle annoncepladser på både Facebook og Google, da det er de 2 mest besøgte hjemmesider world wide. Selvom det koster penge, så tror jeg bestemt at du vil kunne få en profit ud af det. Mht. facebook, så kan du, hvis økonomien er i orden, lave en konkurrence om et af dine ure (f. eks.). Det eneste de skal gøre er at like din side, syntes godt om dit indslag (helst med et billed af det produkt du giver væk) og dernæst dele den. Du kommer nu ud til et bredt spektrum af folk, og har mulighed for, at de tjekker din webshop ud. (lav evt. nogle besparelser (tilbud!) da det er iøjenfaldende for almindelige folk. Gerne procentmæssigt, da det er mere attraktivt). Du har dermed en deadline til at finde en vinder, og du kan via. din facebook side "sælge" nogle andre af dine produkter, ved at gøre det attraktivt, eller køre via nogle annoncer.

Min mening om dit design ( tag det med et gran salt ).

For at få din webshop til at se mere attraktiv ud, burde du lave en undersøgelser imellem venner og bekendte, måske endda fremmede, for at høre hvordan de opfatter den. Du kan have de bedste tilbud på markedet, men hvis din hjemmeside ikke lever op til forbrugernes krav om design og kvalitet, så smutter de lige så hurtigt som de kom ind. 

Du har altså et hav af muligheder for at markedsføre din webshop. Den stilling du nu skal tage er, om du har en økonomisk mulighed for at annoncere det, eller om du vil andre veje og gøre det så lavomkostningsmæssigt som muligt.

Jeg håber, at du kunne bruge lidt af mit svar til noget.

Hav en god weekend :)

Mvh. JonasJ 

Fra Søborg
Tilmeldt 13. Jan 14
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:57

http://bloggersdelight.dk/

Disse piger er vældig populære. Jeg tror godt nogle af dem vil, hvis de får nogle materielle goder ud af det, og et procentbeløb for hvert promoveret produkt du sælger :) 

Fra Roskilde
Tilmeldt 17. Jan 14
Skrevet kl. 20:04

Hej Jonas,

Super indlæg, tusinde tak, jeg tager kontakt til dem straks på mandag :-)

Fedt at der er mennesker som dig og de andre der er kommet med indlæg, det hjælper så meget.

1000 Tak og rigtig god weekend.

Mvh-Rasmus

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)