Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Billigste måde at modtage penge fra udlandet ?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Indlæg ialt: 51
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle.

Godt nytår.

Jeg har den glæde at jeg har udlejet vores lejlighed i Tyrkiet en del gange til sommer, nogle af lejerene er fra udlandet.

Jeg vil derfor høre om nogle kan hjælpe mig med den billigste løsning, når det er fra 500 - 1500 kr  i depositum, og rastbetaling en måned før ankomst som er ca 1500 - 5000.

Er paypal bedst og billigst, og hutigst, da jeg jo får mail omgående når pengene er sat ind.

Eller bankoverførsel, som jo tager flere dage, og man ved reelt ikke om de er på vej.

Eller evt. en kombination, eller måske en helt anden mulighed.

Flybilllet til lejligheden i maj måned  København - Izmir dirkete kun 1440 kr for en retur. gennem Sunexpress :-)

På forhånd tak og god weekend :-)

Mvh. Karina

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Fra Valletta, Malta
Tilmeldt 29. Nov 13
Indlæg ialt: 24
Fra  Xtekst.dk Skrevet kl. 08:32

Hej Karina

Når jeg modtager betaling for arbejde eller lignende fra personer i et andet land en hvor jeg er bosat plejer vi at bruge www.skrill.com   

Det er ligesom paypal en online løsning hvor du kan sende og modtage penge - det er gratis og oprette sig. Hvad der fik mig til at vælge denne løsning frem for paypal var, at man hos Skrill.com kan bestille et Mastercard der er direkte knyttet til Skrill kontoen - således skal man ikke bruge tid, energi og penge på at lave bankoverførsel - som det for eksempel er tilfældet hos Paypal.

Håber dette besvarede dit spørgsmål :)

God weekend,

Tobias

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 11:39

Hej Jonas.

Tak for et super godt svar.

Jeg kan se det er en noget billigere løsning end Paypal, ved  www.skrill.com sparer jeg 0.5 %, og per transaktion ca 73 øre, "mange bække små" :-)

Så kan jeg have paypal til www.christiansvej.dk og  www.skrill.com til lejligheden i Tyrkiet, nemt og overskuelidt med regnskaberne.

Er der andre der har en anden og evt. bedre løsning, så er i meget velkomne med den . TAK

Mvh. Karina.

HURRA for Amino Smile

Udsitgten Svendborg/ Danmark - Udsigten Özdere / Tyrkiet - Udsigten Gran Canaria / Spanien www.christiansvej.dk

Fra Svendborg
Tilmeldt 1. Aug 13
Fra  Udsigten Özdere Skrevet kl. 13:16

Beklager det var Tobias jeg mente :-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)