Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med magento multi store??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Fra  www.stylemen.dk Skrevet kl. 15:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Jeg står i den situation at jeg på nuværende tidspunkt ejer en webshop. Jeg ønsker at udvide med endnu en webshop, som beskæftiger sig med en helt anden produktkategori. Jeg kunne godt tænke mig at høre om i har erfaring med Magento multi store, og hvilke muligheder der ligger i magento med en udvidelse. Samtidig søger jeg en billig magento programmør, som kan gennemføre en oprettelse af den nye webshop, og samtidig hjælpe med design i opstartsfasen.

Håber at i kan hjælpe mig.

Mvh 

Christian

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Principielt kan du jo oprette alle de "storefronts" du ønsker i Magento, så længe du administrativt i dit system holder lidt struktur på vareoprettelser m.v. At lave en multistore i en eksisterende shop kræver lidt viden om koden bag - men når man ved det, så er det ikke særlig indviklet.

Multishops kan naturligvis laves med forskellige domæner - der skal dog rettes lidt i index og htaccess

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 20
Fra  www.stylemen.dk Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas
Er det noget du kan hjælpe mig med? Kan du evt. sende mig et prisoverslag, hvor du sørger for overgangen samt designet af den nye side. Jeg kan selv stå for at oprette varer og kategorier

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg kan også hjælpe dig, jeg har meget erfaring med multistore-opsætninger. Den helt basale opsætning vil tage mig et par timer, design afhænger jo helt af, hvad du vil have lavet, men her har jeg også en del gode forslag.

Jeg sender dig lige en PM, som du kan svare på, hvis du er interesseret.

Thomas

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej 

Vi har kører med magentos multi store system og har pt 4 shops i samme backend. Det er ikke noget problem. 

Hver gang har vi fået Powerhosting til at sætte en ny store front op.

Thomas kan garanteret også klare det :)

MEN.... et lille godt råd:

Du beder både om hjælp til det tekniske og til design. Ofte så er programmører IKKE grafikere, så det kunne være en idé at få de 2 ting adskilt.... med mindre samme firma har alle resourserne :)

Hilsen Morten

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man bruge samme indløsningsaftale hos Nets, hvis man kører multistore?

Tilmeldt 17. Dec 11
Indlæg ialt: 138
Fra  Magentomoduler.dk Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Kent Medom:
Kan man bruge samme indløsningsaftale hos Nets, hvis man kører multistore?

Iflg. Nets gælder en betalingskortaftale kun til et specifikt domæne. Du må dog gerne benytte samme betalingsaftale til forskellige sub-domæner eller third level domæner, hvis der er tale om den samme kategori af produkter.

Så for at besvare dit spørgsmål: Det kommer an på om dine multistores ligger på samme hoveddomæne og om de indeholder den samme kategori af produkter (hvordan en kategori af produkter er defineret i Nets terminologi, står hen i det uvisse).

Mvh

Kasper

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Vi kan hjælpe dig ned til 300/timen. Alle vores udviklere er Magento certificerede og vi har masser erfaring med at sætte multi store fronts op.

Skriv gerne en PM til mig hvis du vil høre mere (eller via kontakt formularen på http://getashop.dk/kontakt-os/)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)