Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Min hjemmeside er ikke på google??

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Niels Funder Pedersen:
Nogen der ved hvad problemet er? 

Du ved øjensynligt godt at der mangler links til dit site.

Internexus:
Indsend dit link som anbefalet tidligere, lav et link her fra Amino: www.highenddetailing.dk 

Istedet for at hjælpsomme aminoer bliver ved med at linkbuilde til sitet fra tråden, så vil jeg opfordre trådstarter til at få indsat et korrekt signatur-link på sin profil og så være aktiv på amino, ved bla. at byde ind med hjælp, råd osv. til andre brugere.
http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-amino-signatur-og-hvordan-laver-jeg-den.aspx

Tråde der kun har det ene formål at linke og få indekseret websites giver ikke meget værdi til brugerne af amino, så dem vil vi gerne undgå.

De bedste hilsner
/Brian 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 09:14

Brian Reinhold Jensen:

Tråde der kun har det ene formål at linke og få indekseret websites giver ikke meget værdi til brugerne af amino, så dem vil vi gerne undgå.

De bedste hilsner
/Brian 

Wink Det kræver vist en nærmere forklaring ???

Er det ikke lettere og skrive/nævne navne man helst vil undgå, og som ingen værdi giver for trådstarter - Niels Funder Pedersen Wink

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:59

Hvem der end har lagt tekst på din side, har personen ikke tænkt meget over dublicate content.

Siden /vi-tilbyder, fortæller om indvendig behandling. Undersiden /vi-tilbyder/indvendig-behandling fortæller præcis det samme. Det er ikke så godt at have. Så der må du nok få ændret /vi-tilbyder, så den istedet fortæller lidt om de forskellige ting I tilbyder, og ikke bare remser det op som siden med indvendig behandling fortæller.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 10:22

Inden du flår dem der har lavet siden helt fra hinanden er det værd at tænke over hvad du har betalt. Har du f.eks. betalt 399,- for en simpel side hvor der i ordren ikke er nævnt noget om artikler, SEO eller link building og det forventes at du f.eks. selv leverer alt tekst så har de jo gjort en fint job da siden er ganske flot.

Når der er sagt er der jo massere du kan arbejde med og jeg er sikker på du nok skal komme op i google hvis du følger alle de gode råd i denne tråd.

Fra Flensburg
Tilmeldt 14. Jan 14
Indlæg ialt: 272
Skrevet kl. 12:13

Hej Niels,

Det google siger med det tager noget tid det kan sagtens passe. Vi startede også først op på winkwink.dk i december og vi bliver lige nu heller ikke vist langt oppe. Det er normalt i starten. Det kan ske google har brug for lidt tid, for at finde ud af hvor det er man skal ligge på googlesøgninger. Det er bare med at have lidt tålmodighed. Så jeg kan kun anbefale at holde øje med udviklingen og vente lidt mere endnu. Selv om du ikke bliver vist langt oppe på listen, så skulle alligevel blive ved med at lave seo da det er en meget vigtig del at en webshop :)

Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.

Fra skive
Tilmeldt 15. Jan 14
Indlæg ialt: 14
Fra  HIGHENDDETAILING Skrevet kl. 21:52

Mange tak for alle jeres svar! jeg har simpelthen ikke haft tid til at kikke på det endnu.. men håber jeg får tid imorgen! Eller det skal jeg! Jeg er helt grøn inden for IT så i må lige bære over med mig.. Men kan forstår der er en masse gode links til mig.. men hensyn til at hjælpe andre amino brugere.. hjælper jeg hellere end gerne.. vil dog sige det er meget begrænset hvad jeg kan tilbyde da jeg selv lige er startet selvstændig i år. :) 

Mvh. Niels Funder Pedersen

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:45

Brian Reinhold Jensen:
Istedet for at hjælpsomme aminoer bliver ved med at linkbuilde til sitet fra tråden, så vil jeg opfordre trådstarter til at få indsat et korrekt signatur-link på sin profil og så være aktiv på amino, ved bla. at byde ind med hjælp, råd osv. til andre brugere.

Ja et signatur link kræver vel at man har skrevet et vis antal tråde ikke? :) I så fald er er link fra en tråd, da ikke så skidt.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 11:08

Internexus:
Ja et signatur link kræver vel at man har skrevet et vis antal tråde ikke? :)

Nemlig, så det er bare med at komme igang med at hjælpe ;-)

Internexus:
I så fald er er link fra en tråd, da ikke så skidt.

Nej det er ikke skidt for sitet du linker til, rent SEO-mæssigt, men et indlæg udelukkende for at linke giver ikke meget værdi til Aminos brugere, det er det jeg forholder mig til her.

Stor hilsen
/Brian 

Fra Aarhus
Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 138
Fra  RankScanner Skrevet kl. 11:12

Enig med Brian - Og så skal man væbne sig lidt med tålmodighed. Google ser alt, eventually. ;)

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)